Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Minns inte vem det var men några i den tråden som testat ringen för att få veta hur många barn och vilka kön de skulle få. Har ni testat...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Snubblade in på Bananabambis sida på Lunar, och ser att hon fått en liten pojke :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: Grattis...
2
Svar
20
· Visningar
2 076
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Här är mina bebisar! :love: :love: Det svarta är vår hund! ;) http://www.familjeliv.se/hem/timsetim/galleri.php /Timsetim
2
Svar
28
· Visningar
2 580
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Är det ok att spola öronen på en 2 åring? Använda Revaxör och sen spola med sån där tuta? Det var mannen som var med barnet på...
2
Svar
28
· Visningar
22 549
Senast: Madick
·
S
  • Låst
Övr. Barn igen gjorde testet idag.hoppas bara det går bra denna gången och att jag slipper ett missfall till. nu förstår jag varför jag har skällt...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: BeastieBabe
·
  • Låst
Övr. Barn Nej, moderator detta är ingen "barntråd" vore trevligt om den fick ligga kvar.:smirk...
2
Svar
29
· Visningar
2 358
Senast: Mysaan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur många är det som jag, som bara känner sån sorg för allt hemskt som händer barn i världen? Varje gång jag läser eller hör om nåt...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: ameo
·
E
  • Låst
Övr. Barn mensverk, igår några droppar blod och idag mer blod :eek: men inte så att det flödar eller gör rikigt ont som jag kan tänka mig ett...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har två små döttrar den äldsta är 3 år och den yngsta 6 månader och varje dag förundras jag hur olika de är. Ok att de är två olika...
Svar
11
· Visningar
1 563
Senast: viljan
·
  • Låst
Övr. Barn går det ihop? Finns det miniflytvästar, eller måste jag tillverka en vassbåt att ha i båten? Fast annars får jag väl hålla mig på land i...
Svar
11
· Visningar
3 496
Senast: maiagull
·
G
  • Låst
Övr. Barn Kan barn leva utan syskon? Är syskon något "alla ska ha" liksom? Vår flicka är 15 månader. Graviditeten var ... ja ingen mardröm...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 570
Senast: Bangsi
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag tänkte fråga alla härinne på Barn som varit/är gravida några frågor.. Vad har ni haft för graviditetssymptom och hur tidigt...
Svar
17
· Visningar
13 587
Senast: dressyrtant
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har samma dilemma? Min man "kan inte" befrukta mig på naturlig väg och nu har vi gått igenom en...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 205
Senast: Saga
·
  • Låst
Övr. Barn Fy f-n i h-vetes j-la sk-t. Jag är arg. Jättearg. Jag är så arg att jag skulle kunna slänga datorn i väggen och skrika och svära och ta...
2
Svar
39
· Visningar
3 504
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är så lycklig! Tidigt i söndags morse åkte vi in till BB, och ikväll kom vi hem igen, med en underbar liten bebis. Hormonkicken...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 656
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn ...torra alltså är det farligt (om det ens är det) för en liten 15 månaders busunge att proppa i sig? (jag har ringt...
Svar
12
· Visningar
1 893
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn sitter och skriver ut knytbeskrivningar till bärsjalen för i morgon ska min lillasyster få "ärva" den till sin lilla plutt (kan ju inte...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Carolus
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag grubblar och grubblar...och vill höra era synpunkter. :confused: Jag har två barn, 3 1/2 och 1 år gamla. En tjej och en kille...
2
Svar
24
· Visningar
2 390
Senast: Gul13
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag velar lite fram och tillbaka nu. Jag och sambon är väldigt sugna på barn. Nu den senaste tiden har längtan blivit jättestark! Jag är...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Tokmaja
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej alla glada (och ni andra)! Vi har fortsatt i bebisverkstaden, och är nu inne på vårt 5:e riktiga försök. Ännu har mensen kommit i...
2
Svar
20
· Visningar
1 949
Senast: Saga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp