Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Dvs att man har en rund figur som kan se ut lite hur som helst. Lägger in ett exempel, används det i Sverige? Hade aldrig sett det innen...
Svar
6
· Visningar
2 425
I
  • Låst
Övr. Barn Nu när mitt förlossningsdatum börjar närma sig så kan jag inte låta bli att tänka på hur och var mitt vatten kommer att gå. Man har ju...
2
Svar
27
· Visningar
4 125
Senast: Jarrah
·
  • Låst
Övr. Barn På skärtorsdagen dvs 13/4 föddes vår lille son Calvin, 3295 gr och 48 cm. Jag förlorade en hel del blod, men mår bra och det gör Calvin...
2
Svar
29
· Visningar
2 179
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn i ett tidigt skede? Robin är täckt av röda fläckar - massor men det är ingen liten "blåsa" på dom - kommer det senare eller finns det...
Svar
4
· Visningar
4 796
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Lägger den här tråden på Barn, det handlar ju faktiskt om ett, bara inte mitt :D Nästa helg ska jag på barnkalas! Min gudson fyller 1...
Svar
17
· Visningar
14 134
T
  • Låst
Övr. Barn För många år sedan led jag av kraftiga ätstörningar. På senare åren har jag hållt det hyffsat under kontroll, men kan fortfarande få...
2
Svar
26
· Visningar
2 281
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn *suck* Jaha så då har en av gossarna fått vattkoppor igår. Han har antagligen blivit smittad hos/via dagmamma el. öppna förskolan. Känns...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Girasol
·
T
  • Låst
Övr. Barn Såg på morgonprogrammet på 4:an imorse där två barnmorskor diskuterade det här med fri amning, den ena påstod att det ledde till att man...
2
Svar
20
· Visningar
2 657
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn En bekant till mig fick kämpa ganska hårt för att till slut bli gravid. De gick på diverse utredningar fram och tillbaks. Hon berättade...
2
Svar
24
· Visningar
2 995
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn Vet någon var man kan få tag på fötter som man kan sätta på spjälsäng så man kan gunga på den lite som en vagga?
Svar
4
· Visningar
4 830
Senast: Coop
·
  • Låst
Övr. Barn Fick ett brev med posten idag: En chokladkaka (70% kakao), ett utklipp ur en tidningsartikel (Gravida bör äta mörk choklad) och ett kort...
2
Svar
24
· Visningar
2 473
Senast: Timsetim
·
N
  • Låst
Övr. Barn Ska ge bort "Den silvriga barnkammarboken" i doppresent, det är en bok med en massa kända och fina svenska barnvisor, och tillhörande...
Svar
3
· Visningar
5 300
Senast: nässla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är så extremt svullen. På mornarna kan jag knappt gå, känns som om benen är gjutna i cement. Tårna kan jag inte vicka på någon gång...
2
Svar
23
· Visningar
19 749
Senast: Mysgrisen
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är gravid i vecka 39 och vaknar idag med svullna läppar ( i ansiktet om någon skulle tro något annat:angel: ). Svullen i benen och...
Svar
3
· Visningar
5 424
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Idag så står det i vår tidning om undomars porrvanor och om mer sexualundervisning i gymnasiet...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Visst är det sådant som barn får? Jag funderar över om min hund har något åt det hållet i ljumskarna, han blir röd och irriterad när han...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: Pooh
·
T
  • Låst
Bvc
Övr. Barn Vad vill ni ha ut av bvc? Ja så frågade min bvc-sköterska sist jag var där. Hon ansåg att hon och de andra gick till jobbet varje dag...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Gul13
·
  • Låst
Övr. Barn Inte bara på Buke utan även i min bekanskapskrets har jag märkt att det råder delade meningar om hur mycket man lägger på kläder/skor...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 255
L
  • Låst
Övr. Barn Som kanske några vet eller om Ni kommer ihåg så fick jag ett missfall i v.20 i höstas...men nu är jag gravid igen efter många...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Linabebis
·
  • Låst
Övr. Barn :( "Sov du lilla pojke, sov du lilla vän för när du vaknar, är du i himmelen." Sov sött J, 0509** 0604**
Svar
15
· Visningar
1 502
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp