Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
  • Låst
Övr. Barn Jag har enorma problem hemma hos oss när det gäller barnen och maten. Mina pojkar är 11, 13 och 15 år och har blivit så himla petiga med...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: Jamtland
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag tänker mig en 6 eller 7-sitsig med plats för barnvagn i bagaget. Är det några här som antingen har en sådan och kan ge tips...
2
Svar
27
· Visningar
3 475
Senast: lippan
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni, likadana kläder eller inte? Har börjat praktisera på ett dagis & på "min" avdelning finns det ett par tvillingpojkar...
2
Svar
28
· Visningar
3 633
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Örnen har landat! Storken är här! Den 14/4 kom mina små underverk till världen! :love: :love: Den 12, på onsdagen, så hade jag tid...
2
Svar
38
· Visningar
2 584
Senast: Timsetim
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är på jakt efter en trehjuling där man kan ha barnet vänt emot sig! Men det kan vara bra om dte går tat vända sittdelen åt andra hållet...
Svar
11
· Visningar
3 620
Senast: Mammadutt
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur har era små varit när de första tänderna var i antågande?
Svar
5
· Visningar
887
T
  • Låst
Övr. Barn Min dotter fyller i mitten av maj 7 år. :love: Och jag har lovat henne att när hon börjar förskolan ska hon få ha ett riktigt...
Svar
9
· Visningar
2 099
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Och hur arg skulle du bli ?? I morse när jag skulle lämna min dotter på dagis ,så var ingen där . Jaja tänkte jag ,det kommer säkert...
2
Svar
21
· Visningar
2 184
Senast: Bullfia
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har sedan ca två månader upptäckt att stora dotter ( 5,5år) har fått extremt dålig andedräkt. Mest på morgonen när hon vaknar, det...
Svar
7
· Visningar
61 019
Senast: Kristin80
·
G
  • Låst
Övr. Barn Ni kvinnor som har fått många barn inom en kort tid typ 4 barn på 6 år och gått hemma i många år.. Hur har ni läst era problem som...
2
Svar
34
· Visningar
2 794
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Efter att ha botaniserat lite bland bebiskläder och saker så har jag blivit upprörd. Jag visste inte hur tidigt och hur mycket man styrs...
2
Svar
31
· Visningar
2 661
B
  • Låst
Övr. Barn .och hur har ni planerat att göra? http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,813872,00.html Jag hade redan innan jag...
Svar
9
· Visningar
1 092
C
  • Låst
Övr. Barn Ett par frågor om havandeskapspenning: * När ansökte ni/ska ni ansöka om det? Vissa anser ju att man ska ansöka så fort man bara kan...
Svar
9
· Visningar
3 859
C
  • Låst
Övr. Barn På ett seminarium här om dagarna så tog de upp en ganska bra sak, gällande barn och skapa trygghet för dem som små. Det står också i...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: Kimz0r
·
  • Låst
Övr. Barn Har försökt allt:confused: nu har jag gett upp orkar inte höra hur dum och korkad jag är varje gång jag försöker förklara för mina...
2
Svar
34
· Visningar
1 899
Senast: equi
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni det/hade ni det med mardrömmar under graviditeten?? Jag har vid flera tillfällen drömt att det har stuckit ut...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Minilott
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag känner mej uppsvälld och det känns "konstigt" i nedre delen av magen. Ungefär där man har ont när man har mensvärk men det gör inte...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: Daniela
·
H
  • Låst
Övr. Barn Ja, den här frågan har säkert varit uppe förut, men den kommer igen... Hur får ni som har barn, heltidsjobb, en eller flera hästar...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har adressen till företaget som säljer bla. bodys med döskallar på? Min kompis som ska ha barn i augusti ville ha en sån till...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn När kan man plocka bort andningslarmet? När räknas risken för psd vara över? Jenny
2
Svar
31
· Visningar
2 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp