Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn hejsan alla vuxna!jag har en fråga till er(tillhör själv ungdom eller äldre ungdom)! Ni som har ridande barn, rider ni mkt själva oxå o...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Fille
·
  • Låst
Övr. Barn Min mellanson är en vilde utan dess like. Svår att kontrollera men underbart go och mysig. Även yngsta sonen dras åt det hållet medans...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Imorse kl. 05.02 födde jag en liten pojke. Värkarna började 2.45. Åkte hemifrån kl. 04. Blev inskriven på förlossningen 04.55. Hann...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 088
Senast: Mysaan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har träffat en man som är 53, och har tre (utflugna)barn sedan tidigare, själv är jag 37 och har inga sedan tidigare. Förhållandet...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: Inte_Ung
·
K
  • Låst
Övr. Barn Tänkte bara höra om det är fler än jag här inne som hör till den ovanliga och mycket underliga kategorin mammor vars barn bor mer hos...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Jahaja... Kom precis hem från familjerätten (läs tidigare tråd) Pappan har med sig sina båda föräldrar,de står och pratar med...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
10 999
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Undrar lite över hur ni andra ser på era tonåringars pojk- resp. flickvänners övernattningar! Dottern, 17 år, har en...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: anni0301
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn å hästar hur får ni det att gå runt? Gärna om ni har hästarna inhyrda någonstans, berätta. Jag har en son på snart ett...
2
Svar
30
· Visningar
2 406
Senast: lovehorses
·
  • Låst
Övr. Barn Hade ett långt samtal med en mycket klok person i dag, delvis om hur mycket min tioåriga dotter testar mig. För några dagar sedan hade...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har de i regel för storlek? Generellet sådär....
Svar
14
· Visningar
981
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Funderar på när man kan känna första spraken i magen. Är det någon som vet? Att man generellt kan känna det vid vecka 20 vet jag, men...
Svar
15
· Visningar
1 458
Senast: Isis
·
A
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som kan tipsa mig om bra sidor där dem har mamma kläder? Har sökt lite på nätet, men jag hittar liksom inget bra...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Kan vi inte lägga in bilder på hur vi ser ut nu, samt i vilken vecka vi är i? Detta är då jag, v. 33+4...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 647
Senast: Athina
·
U
  • Låst
Övr. Barn Det är ju inte direkt varje dag som känns jättelyxig för en ganska nybliven mamma, men så igår insåg jag plötsligt att det var helg, vi...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Har gjort några tester från apoteket för att jag ville skaffa mini-piller och upptäckte att jag är gravid. Väldigt chockerande faktiskt...
2
Svar
26
· Visningar
3 184
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn här skulle det komma en bild men det gick inte så bra att ladda upp den. Är det nödvändigt att använda sig av photobucket för att ladda...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Har era barn egna hästar? Vi funderar över att försöka hitta en ponny till vår dotter som är 4 år. Det är klart att man vill att ens...
2
Svar
23
· Visningar
3 360
Senast: elmelts
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderat på det eftersom jag bara har grabb jobbarkompisar, de tar ut 10 dagar när bebisen är nyfödd, sen brukar det ta några veckor...
Svar
10
· Visningar
5 022
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Vet varken ut eller in och vill ha lite kött på benen innan jag vänder mig till vårdcentralen eftersom man ju tyvärr måste vara "frisk"...
Svar
9
· Visningar
7 265
Senast: paradiset
·
  • Låst
Övr. Barn Det pratas ju mycket nu om att män kan amma. Har någon av er erfarenhet från män som ammat? Tydligen kan män börja producera mjölk även...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 725
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp