Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Silverkedjan skrev:Och allvarligt, 250 spänn för en pytteliten body som barnet växer ur på två månader
Silverkedjan skrev:Hej, tant mandalaki
/Vidar & Eskil
Håller med!Silverkedjan skrev:Coola länkar mino - men PRISERNA ?
Jag tycker jag handlar på smärtgränsen när jag köper ngt enstaka plagg för upp emot 100 kr ibland
mandalaki skrev:Ni är för stora för bodies.
.
Garpen skrev:Nu har jag inga barn själv, men har ändå haft anledning att besöka barnklädesavdelningar och nog tycker jag det finns annat, om än inte lika mycket. Vitt, grönt, gult, rött... Sedan är det ju inget som hindrar att man köper ett par mörkblå byxor med en bil på till en tjej...? Funkar ju på båda könen.
Äsch du får köpa när de har rea! Och passa på att gå till affärerna (matador kids, haven, uni barn, birka baby) när du ändå är i sthlm, de har nästan alltid utförsäljning på ett eller annat märke. IdaT (danskt) har ofta rea, därifrån har jag beställt, gå in under Tillbudskassen. En sån här fin röd tröja till Eskil kanske??Silverkedjan skrev:Coola länkar mino - men PRISERNA ?
Jag tycker jag handlar på smärtgränsen när jag köper ngt enstaka plagg för upp emot 100 kr ibland