Hur arg får man bli

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur arg får man bli

Man är bara mänsklig, alla gör fel...Men det finns ju gränser såklart. Om det bara har hänt en gång och aldrig mer så skulle jag inte bry mig så mycket. men om det händer flertal gånger så bord eman undra vad dom sysslar med och prata med dom. Det var väldigt snällt av städeskan att ta hand om barnet så länge.
Men brukar inte personalen medela om dom har planering eller mindre personal lite innan. För så gör dom alltid här och även i sthlm när vi bodde där.
 
Sv: Hur arg får man bli

Jag skulle inte bli arg alls.
Jo, om det hände ofta. Typ nån som ständigt försover sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 697
Övr. Barn Jag sitter med jätteont i magen just nu. Det har under ett tag varit en viss tjej i klassen som inte är så snäll till min dotter, men...
2
Svar
23
· Visningar
4 105
Senast: angelwings
·
Småbarn Är jag en fånig morsa som tycker att det inte borde vara så j*la svårt att ha dagisbarnen ute varje dag??? Kom och hämtade idag vid 4...
2
Svar
23
· Visningar
2 348
A
Småbarn Ska dagispersonalen få säja vad som helst till en? Dottern som har självlockigt hår, vägrade att låta pappa kamma håret på henne i...
2
Svar
33
· Visningar
10 332
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp