Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Börjar märka på min 10 åriga dotter att hon funderar en hel del på vad vuxna gör när dom är själva ibland. När började ni prata sex med...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: älgen
·
P
  • Låst
Övr. Barn Detta blir en "skriva av mig" trad. Jag ar sa ledsen:cry: :cry: , min lilla dotter pa 20 manader ligger inne pa sjukhus i...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn En bekant har lagt ut flertalet bilder i sina kollage där hennes 2 månaders bebis delar filt med en hanhund som tuggar på ett märgben...
2
Svar
39
· Visningar
2 707
Senast: Daniela
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det samband mellan böjveckseksem och allergier? (utveckla gärna) Kan man behandla böjveckseksemen enbart på egen hand (hur, med...
Svar
6
· Visningar
1 515
C
  • Låst
Övr. Barn Efter 4 månaders försök har nu testet äntligen visat +, jag är gravid! :) Jag och sambon är lyckligast i världen, men vad händer nu...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Lovis
·
  • Låst
Övr. Barn Mina pojkar äter enligt mig lagom men enligt alla andra väldigt mycket. På dagis säger de ofta att pojkarna ätit jättebra och ändå är...
2
Svar
37
· Visningar
3 436
Senast: Mysaan
·
F
  • Låst
Övr. Barn Har hört att om ens bebis i magen har under 140 hjärtslag/min är det en kille och är det över 140 hjärtslag/min så är det en tjej...
2
Svar
24
· Visningar
7 968
Senast: Cari
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är det ngn som nyligen varit på en CPK? Gör det ont? Vet när de känner på livmoderhalsen vid gyn-undersökning, det är inte särskilt...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 734
Senast: Mitra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hittade en bild på en apparat från när min storebror föddes med två värden på igår. Dom var 144, och 18. Varken mamma eller pappa minns...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: mizzcat
·
S
  • Låst
Övr. Barn min mens är 1 1/2vförsenad. nu har jag gjort två preg test den ena 2dagar efter beräknad mensdag den andra idag.båda visar negativt...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: ameo
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min sambo frågade mig vad mammig egentligen är? Jag funderade på när jag brukar tycka att min dotter är mammig, men kom egentligen inte...
Svar
4
· Visningar
2 122
Senast: The Great White Shark
·
A
  • Låst
Övr. Barn När började ni få sammandragningar och hur känns det?? Jag får liksom ont i "äggstockarna" ungefär som vid ägglossning när jag gått...
Svar
11
· Visningar
4 593
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Vi ska åka till Frankrike i sommar när sonen är ca 6 månader. Funderar redan på vilken barnvagn vi ska ta med, antar att liggdelen inte...
2
Svar
30
· Visningar
6 305
Senast: oz_joj
·
Svar
0
· Visningar
1 338
Senast: paradiset
·
W
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo är galna känns det som, vi vill ha allt nu..... barnvagn, kläder, skötbord, säng mm. När började ni andra gravida och...
2
Svar
29
· Visningar
3 106
Senast: Ponnymorsan
·
F
  • Låst
Övr. Barn Igår kväll efter jag och sambon hade ätit och låg och myste med film levde min bebis verkligen rövarliv i magen. Den sparkade ganska...
Svar
7
· Visningar
1 174
  • Låst
Övr. Barn Ja idag var jag på lidl med sonen, butiken ligger 500 m ifrån vårt hem och vi känner kassörskorna och ganska många av dem som handlar...
2
Svar
26
· Visningar
2 053
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon åldergräns på dom.?? Jag har fått en av min man´s ex ..stolen är hel och fin.Den har inte varit med om några krockar el...
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tål inte p-piller och kondom är ju lite för lätt att slarva med och med tanke på hur lätt det var för sambon och mig att bli med...
2
Svar
25
· Visningar
7 118
Senast: Lupin
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hade ju en tråd för ett tag sedan när jag frågade om man ska dra tillbaka förhuden på små pojkar och tvätta. Tyvärr, ja jag måste säga...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp