Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Daniela skrev:Mammorna får ju "mjölk" ja, ni vet börjar ju när man blir gravid... läcker ju osv... efter ett tag, har aldrig sett det på en man... Har de möjlighet att amma? När bildas den mjölken?
Eftersom det inte har forskats så vet man faktiskt inte exakt hur näringsrik den är.Sar skrev:Pappor kan tydligen få en utsöndring ur bröstkörtlarna men det är inte detsamma som bröstmjölk.
Sar skrev:Skillnaden mellan adoptivmamma, amma etc gentemot pappan är att den mjölk som de av kvinnligt kön producerar är "vanlig" bröstmjölk medan pappans är en sorts "utsöndring" (häxmjälk).
Häxmjölk kallas väl bara den mjölk (-liknande vätska) som kan sippra från bröstvårtorna på nyfödda barn, oavsett kön. Om jag har fattat rätt.havreflinga skrev:Jag vet inte om det kallas häxmjölk eller inte när andra än den biologiska mamman får mjölk.
Gandalf skrev:Häxmjölk kallas väl bara den mjölk (-liknande vätska) som kan sippra från bröstvårtorna på nyfödda barn, oavsett kön. Om jag har fattat rätt.