Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Å
  • Låst
Övr. Barn En kompis till mig frågade för ca 6 mån. sen om jag kunde ha hennes 6åriga son efter skolan på Fredagar... skulle bli MAX i en timme sa...
Svar
18
· Visningar
1 494
Senast: oz_joj
·
T
  • Låst
Övr. Barn Flera frågor från nyfikna mej. Var hos läkaren idag i ett annat ärende än min graviditet. Han konstaterade att mitt blodtryck...
Svar
19
· Visningar
12 503
Senast: tomat
·
W
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag lite smått irriterad tyvärr. Är gravid nu i v 14 jobbar med endel tunga säckar ca 30-40kg. I dag häll jag på att packa upp en...
Svar
7
· Visningar
1 585
Senast: bipsiebop
·
L
  • Låst
Övr. Barn Ibland undrar man varför det ska vara så svårt att bli gravid. Har försökt nu flera månader men utan resultat. Har regelbunden mens och...
Svar
6
· Visningar
5 253
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en emmaljunga scooter som jag nu ska tvätta klädslen på, men jag får inte av den helt:crazy: Jag får av den överallt men inte...
Svar
4
· Visningar
3 079
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Har hittat en barnvagnsmodell på nätet som jag blev förälskad i, men tyvärr har dom ingen återförsäljare här där jag bor... :cry: Hur...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: blindabelinda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska eventuellt arrangera ett barnkalas för en flicka som blir tio år. Jag är inte så van vid barn... Det blir hästtema...
Svar
9
· Visningar
4 017
Senast: majola
·
A
  • Låst
Övr. Barn En tjej som arbetar på uppdrag hos oss tvingades abortera bort sitt foster som var fem månader gammalt pga kromosomfel. De satte igång...
Svar
11
· Visningar
8 105
T
  • Låst
Övr. Barn Vet att jag var precis lika hungrig förra gången jag ammade :crazy: . Folk pratar om hur hungrig man kan vara i slutet av graviditeten...
Svar
16
· Visningar
5 805
Senast: Lupin
·
T
  • Låst
Övr. Barn Kan någon definiera "molvärk" för mig. Det står i böcker, och barnmorskan säger, att det är vanligt att man känner molvärk i magen under...
Svar
5
· Visningar
46 296
Senast: tomat
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Är helt kass på vad olika släktskap heter så hjälp mig nu. Min kusins barn och mitt barn, vad är de till varandra? Min kusins barn...
Svar
4
· Visningar
4 338
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Fick denna dikt av en förälder vars barn ska sluta nu. "Med en enkel vers vill vi tacka för en tid för barnen så dyr, när nu mot...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Sablar22
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har ni försäkrat er själva och den lilla bönan i er mage? Vilket försäkringsbolag? Vad ingår? Försökte leta lite på webben igår, men...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: FridaJ
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har surfat runt på familjeliv en stund och kollat på bebismagar. Jag nojjar upp mig extremt. Vissa har ju jättemycket mage väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 972
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och maken kom just på att vi inte köpt några oljor, tvättlappar och sånt som man kan behöva när man byter blöjor på barn. Eller när...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 152
Senast: Geshira
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är det det jag drabbats av :cry: ? Brukar inte förlossningsdepressioner träda i krafft tidigare? Sonen är snart 4månader gammal...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Cina
·
  • Låst
Övr. Barn Har som jag skrivit i en annan tråd inte så vidare bra förtroende för min bm. Eller rättare sagt jag tycker att på de få frågor jag haft...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har funderat lite, och tänkte fråga min BM vid nästa besök men det är inte förrän om 2 veckor nästan så jag kan lika gärna fråga här...
Svar
15
· Visningar
1 148
Senast: blindabelinda
·
  • Låst
Övr. Barn Blev ni kallade till efterkontrollen eller fick ni bestämma tid själv? Insåg häromdagen att jag inte varit på någon efterkontroll och...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: Yahoo
·
W
  • Låst
Övr. Barn Jag och en annan ung mamma kompis satt och klurade lite på en sak och tänkte om nån vet hur man går tillväga. Hon och hennes sambo...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: WithoutFaith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp