Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
  • Låst
Övr. Barn Hej allihopa! Vet att det är ganska många som är gravida här inne, jag har tjuvläst lite i era trådar:angel: Men nu vill jag veta...
Svar
4
· Visningar
1 396
Senast: FridaJ
·
F
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni är en lämplig timlön för barnvakt/barnflicka? :confused:
Svar
9
· Visningar
2 790
Senast: _Viva_
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har idag två vagnar till min 10 månaders son. Jag har först och främst Emmaljunga Cerox vagnen som jag har haft sen min son föddes...
2
Svar
20
· Visningar
5 695
Senast: Basilika
·
S
  • Låst
Övr. Barn vilken dag efter mensen är det störst chans att bli gravid?? jag har fått två missfall nu tyvärr........
Svar
4
· Visningar
906
Senast: corona
·
A
  • Låst
Övr. Barn När kände du att du var gravid? Vilken vecka? och HUR kändes det?
2
Svar
27
· Visningar
19 761
Senast: FT_ryttare
·
T
  • Låst
Övr. Barn Läste i en tidning att när barnet passerat tre kan man börja tvätta under förhuden på pojkarna, testa att dra bak den och så... gör ni...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 386
Senast: _Eva_
·
  • Låst
Övr. Barn :mad: Öppnade sonens väska i morse och kollade om det stod något i kontaktboken och tog fram veckobrevet... där stod det att barnen i...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn lillsyrran ringde nyss, det roliga är att hitills så är det en total kopia av hur min 1:a förlossning startade... och jag är sååååå...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Gnist
·
L
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har varit familjehem och fått fosterersättning och som nu inte har fosterersättning. Enligt försäkringskassan måste...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är ju bara så himla sanslöst! Hur kan man bara lämna sitt barn i en kall bil bara för att man vill se lite bröst?! :crazy...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Zaria
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hejsan på er! Skall på dop den 8/4... Barnet min 2 månader gamla systerdotter, har skrivit på önskelistan hon messade mig (ja visst är...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Jisses vad tiden går fort... Jag fattar inte att hon fyller 8 år :crazy: Det ska bli skoj att väcka henne i morgon bitti med...
Svar
7
· Visningar
816
Senast: Minilott
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej! Hade velat ha lite hjälp av er som har varit/är gravida.. Jag har får ibland som knivhugg nere i undre delen av magen (vet inte...
Svar
7
· Visningar
2 114
Senast: Cessan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på MVC i torsdags, och de var inte alls förtjusta i mina värden. Har länge haft något högt blodtryck, men denna gång var det...
2
Svar
22
· Visningar
5 598
Senast: Sjalen
·
T
  • Låst
Övr. Barn Kloka bukemänniskor: Kan någon förklara för mig varför jag blir så idiotiskt trött, prick klockan halv tre på dagarna, sedan en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: tomat
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,798908,00.html
Svar
5
· Visningar
892
  • Låst
Övr. Barn Någon (eller snarare många olika personer) sa till mig innan jag fick Stina att "När du får barn så kommer du också att känna i magen...
2
Svar
21
· Visningar
1 821
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Att få berätta att jag är gravid! :bump: Så nu ska hela Buke få svara på mina frågor, om precis ALLT :D Om man räknar enligt sista...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 613
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Lite känslig fråga kanske.. men går det att förklara känslan vid förlossning? Visst alla känner väl olika.. Jag är såå sugen på att...
2
Svar
27
· Visningar
1 958
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn När går spädbarnsåldern över, till att bara kallas barn?:confused:
Svar
10
· Visningar
958
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp