Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Blev ni kallade till efterkontrollen eller fick ni bestämma tid själv? Insåg häromdagen att jag inte varit på någon efterkontroll och...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Yahoo
·
W
  • Låst
Övr. Barn Jag och en annan ung mamma kompis satt och klurade lite på en sak och tänkte om nån vet hur man går tillväga. Hon och hennes sambo...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: WithoutFaith
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hej allihopa! Vet att det är ganska många som är gravida här inne, jag har tjuvläst lite i era trådar:angel: Men nu vill jag veta...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: FridaJ
·
F
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni är en lämplig timlön för barnvakt/barnflicka? :confused:
Svar
9
· Visningar
2 793
Senast: _Viva_
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har idag två vagnar till min 10 månaders son. Jag har först och främst Emmaljunga Cerox vagnen som jag har haft sen min son föddes...
2
Svar
20
· Visningar
5 715
Senast: Basilika
·
S
  • Låst
Övr. Barn vilken dag efter mensen är det störst chans att bli gravid?? jag har fått två missfall nu tyvärr........
Svar
4
· Visningar
908
Senast: corona
·
A
  • Låst
Övr. Barn När kände du att du var gravid? Vilken vecka? och HUR kändes det?
2
Svar
27
· Visningar
19 773
Senast: FT_ryttare
·
T
  • Låst
Övr. Barn Läste i en tidning att när barnet passerat tre kan man börja tvätta under förhuden på pojkarna, testa att dra bak den och så... gör ni...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 417
Senast: _Eva_
·
  • Låst
Övr. Barn :mad: Öppnade sonens väska i morse och kollade om det stod något i kontaktboken och tog fram veckobrevet... där stod det att barnen i...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn lillsyrran ringde nyss, det roliga är att hitills så är det en total kopia av hur min 1:a förlossning startade... och jag är sååååå...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: Gnist
·
L
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har varit familjehem och fått fosterersättning och som nu inte har fosterersättning. Enligt försäkringskassan måste...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är ju bara så himla sanslöst! Hur kan man bara lämna sitt barn i en kall bil bara för att man vill se lite bröst?! :crazy...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: Zaria
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hejsan på er! Skall på dop den 8/4... Barnet min 2 månader gamla systerdotter, har skrivit på önskelistan hon messade mig (ja visst är...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Jisses vad tiden går fort... Jag fattar inte att hon fyller 8 år :crazy: Det ska bli skoj att väcka henne i morgon bitti med...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Minilott
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej! Hade velat ha lite hjälp av er som har varit/är gravida.. Jag har får ibland som knivhugg nere i undre delen av magen (vet inte...
Svar
7
· Visningar
2 116
Senast: Cessan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på MVC i torsdags, och de var inte alls förtjusta i mina värden. Har länge haft något högt blodtryck, men denna gång var det...
2
Svar
22
· Visningar
5 612
Senast: Sjalen
·
T
  • Låst
Övr. Barn Kloka bukemänniskor: Kan någon förklara för mig varför jag blir så idiotiskt trött, prick klockan halv tre på dagarna, sedan en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: tomat
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,798908,00.html
Svar
5
· Visningar
894
  • Låst
Övr. Barn Någon (eller snarare många olika personer) sa till mig innan jag fick Stina att "När du får barn så kommer du också att känna i magen...
2
Svar
21
· Visningar
1 828
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Att få berätta att jag är gravid! :bump: Så nu ska hela Buke få svara på mina frågor, om precis ALLT :D Om man räknar enligt sista...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 622
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix