Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vi har skaffat barnsits till cykeln och ska äntligen börja cykla med knodden (bara de djävulska isfläckarna tinar bort). Vi måste bara...
2
Svar
20
· Visningar
2 417
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Var hos bm idag och min bebis har vänt tillbaka till sätesbjudning, är i v 33+1. Eftersom jag har en ganska stor muskelknuta...
Svar
5
· Visningar
2 411
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Är det fler än jag som tappar känseln på magen? Den känns bedövad mitt på. Sen en helt annan sak! ;) Jag och min sambo pratar...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Timsetim
·
F
  • Låst
Övr. Barn Ni som är/varit gravida, hur lång tid efter ni hade haft sex kände ni av att ni var gravida?
Svar
4
· Visningar
826
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Helt underbar ju http://video.feber.se/2006/03/skrmmande_sta_b.html (ha ljudet på)
Svar
3
· Visningar
822
Senast: BeastieBabe
·
F
  • Låst
Övr. Barn Har gjort en film om min underbara dotter på snart 6 månader... Kan inte ni som har filmer om era små lägga upp de... Kommentera...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Maniclillan
·
  • Låst
Övr. Barn Insåg igår hur ensam man är när man inte har föräldrar på orten där man bor. Jag ska på kurs i morgon. Sambon har varit hemma mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 507
Senast: frukanon
·
S
  • Låst
Övr. Barn någon som har varit det? kan man få ngt bidrag? hur mkt ligger set då på?
Svar
6
· Visningar
1 823
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen fick regnkläder i ettårspresent häromveckan men vi kan inte bli kloka på om vi ska byta storlek eller inte. Vi fick storlek 86...
Svar
10
· Visningar
5 086
Senast: Mustasukka
·
T
  • Låst
Övr. Barn Fick bekräftat av läkaren igår att alla prover ser bra ut, så nu håller vi tummarna för att allt ska gå enkelt och smärtfritt hela vägen...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: tomat
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är så äckligt och det är vid sånna här tillfällen som jag skulle kunna skänka bort mina barn............... Håller på att få...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: Vimsan
·
K
  • Låst
Övr. Barn Nu vet jag inte om jag skapat rätt tråd på rätt forum.Men jag hoppas det går bra ändå. Juli,2005,fick jag reda på att jag väntade...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: karbens
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hittade en lapp idag som min sjuårige son skrivit. Jag fick fundera lite innan jag kom på vad det var. Om någon annan vill gissa så...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: twinstar
·
U
  • Låst
Övr. Barn Min morbror har just dött (tyvärr) och jag och min man hävdar bestämt att man inte tar med barn på begravning (tills de är gamla nog att...
2
Svar
27
· Visningar
3 835
Senast: Daniela
·
  • Låst
Övr. Barn På sista kontrollen visade det sig att bebis inte hade gått upp i vikt riktigt som hon har gjort innan. Hon ligger fortfarande inom...
2
Svar
22
· Visningar
3 283
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är grymt sugen på att åka iväg inom kort, innan Elvira blir så stor att hon inte nöjer sgi med bröstmjölk och innan hon kryper/går...
2
Svar
36
· Visningar
2 224
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man göra åt det? Jag har ett sånt sötbegär att jag knappt kan styra över det. Är sugen på sött jämt :d och även när jag är mätt...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Mustasukka
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi har snart tänkt att vända på vår stora kille, från bakåtvänd till framåt, han blir ju fyra nu i sommar så då är det dax. (inte bara...
2
Svar
25
· Visningar
3 713
  • Låst
Övr. Barn Är det så att era bebisar fiser lika illa som Stina. Det luktar as och föruttnelse av ungen just nu, både pappan och jag håller på att...
Svar
4
· Visningar
9 467
Senast: Thelma
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar det jobbiga med att bo på landet... man ska få tag på kompisar till sonen... Man får nästan lite dåligt samvete när han leker...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: vickis-pajala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp