Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Är det så att era bebisar fiser lika illa som Stina. Det luktar as och föruttnelse av ungen just nu, både pappan och jag håller på att...
Svar
4
· Visningar
9 545
Senast: Thelma
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar det jobbiga med att bo på landet... man ska få tag på kompisar till sonen... Man får nästan lite dåligt samvete när han leker...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn kanske fel rubrik ..Men jag är gravid. är i ca 18 v och har redan fått rejält ont i ryggen.Dessutom så har jag väldigt lågt järn...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: Basilika
·
T
  • Låst
Övr. Barn Var på bvc igår på tvåmånaders läkarundersökning, och när läkaren "snurrade" på höfterna på Ida så påpekade hon att ena höften var lite...
Svar
6
· Visningar
1 929
Senast: Sablar22
·
W
  • Låst
Övr. Barn När slutade ni att jobba innan beräknat datum och när började ni jobba efter förlossningen (första)? En del säger att dom börja jobba...
2
Svar
24
· Visningar
2 303
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Fick frågan på BVC om min bebbo reagerar på musik. Hon är 8 månader och hennes reaktion är att hon blir tyst och lugn om hon är ledsen...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Sar
·
A
  • Låst
Övr. Barn För er som har barn som använder napp... :D http://www.billybobpacifiers.com/Default.asp
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Emma ska ju börja på dagis eller dagmamma till hösten och eftersom dagmamman här i byn slutar så ringde vi rektorn för att höra om det...
Svar
2
· Visningar
1 423
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Jepp, nu är den här, Stinas första förkylning. Hon torrhostar litegrann och är rätt så snorig. Hoppas innerligt att det går över fort...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Jamtland
·
W
  • Låst
Övr. Barn Varför får små barn inte äta nötter? :confused: Jag vet att dom inte ska äta nötter för att dom kan sätta i halsen. Finns det någon mer...
Svar
10
· Visningar
1 612
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn Min snart 10-åriga bonusdotter har tydligen alltid varit väldigt liten i maten och det har inte direkt blivit bättre på senare tid. Hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: ylvalill
·
T
  • Låst
Övr. Barn Egentligen är det föga förvånande, eftersom vi faktiskt försökt i ett halvår. Men nu var jag ju så säker på att det inte var något...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: blindabelinda
·
N
  • Låst
Övr. Barn Får /bör man skicka sina barn till dagis med öroninflamation om dom är pigga, ej ont, glada feberfria och går på pencelin? eller är det...
Svar
2
· Visningar
1 536
Senast: nogat
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man få några kloka råd? Har en son som är 4 månader och som oftast äter varannan till var tredje timme under natten. Dagtid går det...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: ulda
·
K
  • Låst
Övr. Barn Alltså, jag trodde ju att det här med napp var nåt som man bara stoppade in i munnen på bebisarna som gladeligen tog emot... Men...
Svar
9
· Visningar
14 204
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn Vaknade idag av att min 3-åriga dotter hade varit ovanligt tyst:smirk: Hon kom in till mig vid nio-tiden & visade hur fint hon hade...
Svar
2
· Visningar
955
  • Låst
Övr. Barn Detta är väl lite väl är det inte? Fast å andra sidan så kanske det hjälper om barnen varit riktigt elaka... :devil...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: Panikie
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är det fler än jag som tyckt eller tycker det är viktigt att ge sina (blivande) barn icke könsbundna namn? Har era barn sådana? vad...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
15 410
Senast: Daidalos
·
  • Låst
Övr. Barn Till skillnad från vissa andra jag träffat så vill jag veta så mycket som möjligt som kan hända i samband med förlossningen, både före...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 381
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Dagmamman har fått avliva sin överåriga hund då hennes ben inte höll längre (hon har haltat i de 4 år jag sett henne). Vår 5 åring...
2
Svar
31
· Visningar
2 634
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix