Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hur mycket av betygen ligger i nationella proven. Om man har godkänt i nationella proven kan man då ge IG i dessa ämnen??
Svar
12
· Visningar
1 097
  • Låst
Övr. Barn En kompis har precis fått sitt andra barn, och jag tänkte skicka en present. Men vad vill man ha? Jag skulle helst vilja skicka något...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Jamtland
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hur är det egentligen med dessa regler å rutiner med skilsmässobarn? Har ni samma regler hos er som de har hos den andre föräldern? hur...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: anni0301
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hej alla kloka bukefalosmedlemmar! Jag har levt "vid sidan av" detta forum under många år och känner flera av nicken i verkligheten...
2
Svar
26
· Visningar
2 507
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Om 2 veckor ska vi till Idre på semester och veckan därpå ska jag på kurs i Stockholm. Alltså ska jag vara hemifrån i 2 veckor, första...
Svar
9
· Visningar
5 860
Senast: Britta68
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i v 31 och har slutat rida nu och tänkte att då måste jag ju göra något annat. Ut att promenera är ju lagom motion nu tänkte...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: hanny
·
  • Låst
Övr. Barn Kan inte sluta kissa på sig. hjälp jag blir tokig. vad göra.
2
Svar
23
· Visningar
2 261
Senast: Apollo
·
  • Låst
Övr. Barn Har sådan oerhörd lust att åka till Grevagårdens avelsvärderingar nästa helg. Sonen är då ca 3 månader. Jag brukar fota och tänkte då...
2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn ni som har småbarn (upp till ca. 4 år) och egen häst/hästar hur fungerar det? sitter o funderar på framtiden, om när man får barn och...
2
Svar
26
· Visningar
1 896
Senast: Arabizar
·
  • Låst
Övr. Barn Känns som det börjar bli dags att barnsäkra lite här. Då Hampus börjar flytta sig,dra i saker och pilla på precis allt,är en kort...
Svar
11
· Visningar
1 327
Senast: Thelma
·
  • Låst
Övr. Barn Upptäckte för 1 vecka sedan ungefär att min 1½ åring hade torra fläckar på armarna. Vi bestämde att vi skulle smörja honom dagen efter...
2
Svar
20
· Visningar
3 317
Senast: Gandalf
·
  • Låst
Övr. Barn Eller rättare sagt i Lördags, men fick inte komma hem förrän på tisdag kväll. Det var pga infektionsrisken, eftersom mitt vatten gick på...
2
Svar
30
· Visningar
2 256
Senast: Jacksson_95
·
  • Låst
Övr. Barn Min gosse fyller två i maj och han är VÄLDIGT musikalisk.Han säger inte så många ord men han nynnar låtar hela tiden.Han tar efter...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: benjamin
·
  • Låst
Övr. Barn snart dax för barnkalas och jag tänkte ha en skattjakt. Men hur gör man? Hur ritar man en skattkarta inomhus? Våran trädgård är tyvärr...
Svar
4
· Visningar
1 412
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kan ställa upp alldeles frivilligt om någon vill prova på mitt liv för en dag. Dottern har magsjuka, jag har sovit några få...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: anhe
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har känt mig rätt deppig den sista tiden. Jag är så grymt uttråkad. Nu har jag varit hemma sen första oktober och ska vara det till...
2
Svar
32
· Visningar
6 090
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag trodde faktiskt att det skulle ta längre tid innan Stina blev mammig, men inte då. För en dryg vecka sedan blev alla utom mamma...
Svar
9
· Visningar
2 519
Senast: frukanon
·
  • Låst
Övr. Barn Satt och blev väldigt förvirrad igår kväll. Läste en bebis-bok (utgiven av Vi Föräldrar) och där stod att en graviditet oftast är 280...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har börjat fundera lite på vad vi kommer att behöva till bebisen när den föds, och jag har faktiskt ingen aning hur det fungerar. En...
2
Svar
36
· Visningar
3 076
Senast: Bri
·
A
  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag dra historien kort. Min dotter är 3 år (2002). Hennes pappa och jag bodde ihop första året. Vi skrev på pappaer om...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: aenglah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp