Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn växelvist boende, på vilka dagar och vid vilken tid brukar ni byta? Hur brukar bytet gå till, är det alltid samma som...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Marwinette
·
V
  • Låst
Övr. Barn Som en liten spin-off till "Världens sämsta mamma"-tråden som ju mer och mer började handla om relationen mellan de vuxna och...
Svar
19
· Visningar
1 531
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Har precis varit sjuk själv och när jag blir frisk blir barnen sjuka (inte ens samma sjukdom så det är inte jag som smittat dem...). Jag...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Asa_S
·
C
  • Låst
Övr. Barn ...när det gäller alla "regler" när man är gravid? (detta inlägg är lite långt, så hoppa över stycket mellan stjärnorna om ni inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 517
Senast: Elshacera
·
  • Låst
Övr. Barn hittade ett tips om denna sida där man kan se en illustration av hur fostret utvecklas i magen, rätt intressant tycker jag...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: Freddie
·
  • Låst
Övr. Barn Efter att ha läst/svarat i div trådar angående vad man får o inte får äta, göra osv, blir jag rejält fundersam på vad ni som är gravida...
Svar
11
· Visningar
1 000
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan det börja ?? symptomen ..??
Svar
6
· Visningar
1 766
Senast: pewa
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ja vad kan man säga utan att lämna ut sig allt för mycket? Har en son på snart 15 år. Kan ju börja med att säga att vi har haft ett...
Svar
18
· Visningar
1 677
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Mötte en bekant flyktigt en dag på affären. H*n hade med sej sitt barn. Jag såg inget själv utan h*n sa själv att barnet var en...
Svar
15
· Visningar
24 394
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen sa just: -"Mammaaaa, godnattpussen behövs inte längre." :eek: när blev han såååå stor? :crazy:
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Var och köpte en Modi kombi/duo vagn (vilket d nu är) igår, och till den var det en hårdlift som kunde göras om till mjuklift...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Lupin
·
V
  • Låst
Övr. Barn ja kära vänner igår var jag hemm till min mamma och vi råkade i diskution om att hon tycker att mina ungar får gör för mycket...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Har en liten bröstfråga.. Jag är i v 20 o jag har redan fått vätska i brösten!:crazy: Det rinner utan svårigheter om jag ..hmm...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: Madick
·
V
  • Låst
Övr. Barn ...känner jag mig som. Äldsta dottern är nu 2 år och 9 månader och har varit i en fruktansvärd trotsålder sen hon var 2. Hennes...
Svar
19
· Visningar
1 656
Senast: FannyN
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hur gör ni föräldrar som delar vårdnaden på det sätt att ni har barnet/barnen varannan vecka? Hur överlever ni? Min snart 12-årige...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Javan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Tjenis, detta kanske är en uttjatad fråga men jag frågar ändå... Jag har en tvååring som jag tänkte pott träna... Vad är era smartaste...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: vickis-pajala
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag var hos läkaren för ett nytt sjukintyg så ville hon rutinundersöka mig eftersom jag inte varit hos henne förut. Och när hon...
2
Svar
20
· Visningar
3 413
Senast: Scilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Om ni under graviditeten och p.g.a graviditeten ngn dag mår så illa att ni inte kan ta er till jobbet. Vad gör ni då? Sjukskriver ni...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Min 2 ½ åring käkade i helgen smärgåstårta för första gången. Hon tar upp en bit och utbrister i ett illvrål - Gjan på den! Bott med...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Åsa
·
  • Låst
Övr. Barn Missfallet ar ett faktum. Pa ultraljudet i fredags sa kunde de se en hinnsack men den verkade vara tom och dessutom hade den en konstig...
2
Svar
31
· Visningar
4 147
Senast: Saga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp