Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag blir nu sjukskriven på 50% fram till förlossningen om två månader pga svåra sammandragningar som orsakas av ett myom. Problemet jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 285
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Måste fortsätta en diskussion som kom upp i en annan tråd ang mammaridbyxor. Flera personer nästan skäller ut oss som är gravida och...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 119
Senast: Pysen
·
V
  • Låst
Övr. Barn jag tänkte göra en lite undersökning:) jo vänta gå inte dett kan bli roligt jo när jag inte är mamma ledig jobbar jag ju innom...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 681
Senast: Sweet Chili
·
  • Låst
Övr. Barn Jösses. Klockan är halv ett och jag är helt SLUT! Vad jag gjort? Hann vara på jobbet en hel timma innan jag blev hemringd, sjukt...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: kamomillo
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag ska ha en baby till sommaren, bf den 28 Juni vilket jag är överlycklig över såklart. Men, min lycka förtas lite av min oro över...
2
Svar
22
· Visningar
1 627
Senast: Lovis
·
L
  • Låst
Övr. Barn ... eller är det kanske bara lilla jag som inte är gravid!:( Har ni tips på ställningar eller så. Vill så jättegärna bli med barn...
Svar
11
· Visningar
1 315
R
  • Låst
Övr. Barn Undrar om det här med att läsa böcker för barn på kvällarna. Hur scary kan det vara utan att de börjar få mardrömmar? Hörde om en pappa...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: lingonben
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hejsan! Detta är egentligen ingen fråga om barn, men det handlar lite om "i förebyggande syfte"!;) Har länge gått och funderat på att...
Svar
14
· Visningar
4 370
Senast: Raderad medlem 19815
·
  • Låst
Övr. Barn Fick denna på mail precis "Jag var ute och gick med min 4 åriga dotter. Hon plockade upp något från marken och stoppade det i...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: 300hk
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hej Jag heter Lisbeth och vill så jättegärna ha barn! Nu försöker jag och min sambo för fullt, kanske det låter lite perverst :bump...
2
Svar
28
· Visningar
2 271
Senast: Yahoo
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som inte lever ihop med barnets andre förälder,hur har ni lagt upp fördelningen över jul,nyår och barnets födelsedag? Kollade min...
Svar
10
· Visningar
1 617
  • Låst
Övr. Barn Efter att ha ätit allt och gärna hela tiden så har Freddy vänt på en femöring. Gröt går ner, vällingen är väl okej fast max 100ml...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: Lupin
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hmm, jag gjorde ett nytt nick för jag vill inte direkt avslöja något om de inte är riktigt säkert =/ Jag har iaf lite "problem". Jag...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: Mysaan
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har en fråga ang att gå ner i vikt efter graviditet! Tråden kanske hade passar bättre under Barn men tänkte att det kanske är mer...
2
Svar
20
· Visningar
24 830
Senast: carinapr
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha..så var man då där igen med en tonåring som strular och inte vill finna sig i enkla regler. Han ringde hem ikväll bara för att...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 434
Senast: Thrandur
·
A
  • Låst
Övr. Barn Blev det någon bebbe? Var det inte beräknat till 2/7, eller har jag helt fel?
2
Svar
26
· Visningar
2 600
Senast: Indyhope
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej alla glada! :D Då är vi inne på vårt andra försök. Alltså med ÄL-tester och allt vad det heter ;) Jag skulle fått mens i...
Svar
13
· Visningar
3 308
Senast: Lisbethan
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag är ju ändå hemma och min man har en massa sparad semester, så vi har börjat fundera på att åka någonstans en vecka nu i vår...
2
Svar
27
· Visningar
2 419
D
  • Låst
Övr. Barn Suck... är i v 10 och idag hade jag en liten blödning.:( Vill bara gråta. Hade ett missfall i vecka 10 för 1.5 år sen och orkar bara...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: mul
·
  • Låst
Pco
Övr. Barn Finns säkert flera sådana här trådar, men hittade ingen när jag sökte! Jag och min man har försökt få barn i flera år, men inte lyckats...
Svar
1
· Visningar
763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp