Jag mår illa!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag mår illa!

Jag mådde också jätteilla under min graviditet. Konstigt var jag hela tiden sugen på wopper burgare från Burger King... Jag vet det är helt sjukt! Jag gick också ner mycket i början av graviditeten, men efter första trimestern fick jag illamåendetabletter, Cariban hette de, (detta var i spanien) och de funkade jättebra. Jag tror illamåendet la sig i 7-de månaden :eek: men jag hade ju tabletterna.

Jag har också hört att det hjälper att äta innan man går upp ur sängen, och att lite salt ska vara bra.

Men i vilket fall som helst så, Grattis till din nya baby!! När hon/han väl kommer kommer du att må toppen!
 
Sv: Jag mår illa!

Jag är konstant sugen på en Big Mac :crazy: Jag drömmer till och med om hamburgare. Hua. Men gott är det, och jag har alltid fått behålla hamburgare när jag ätit det nu! :d
 
Sv: Jag mår illa!

Nu har jag läst hela tråden och känner hur glad jag är att jag inte är i bebisskaffarålder längre!
Jag mår sympati-illa bara av att läsa....
 
Sv: Jag mår illa!

*sympatimåillahärmed*

är glad att graviditeten är över så man slipper dropp och sjukhus :eek:
 
Sv: Jag mår illa!

Usch, säg inte sådär. Jag har redan haft vätskebrist en gång, som jag tack och lov redde ut själv. Vill verkligen inte ha det igen! Fy vad dåligt jag mådde.
 
Sv: Jag mår illa!

Enligt familjeliv.se är jag i vecka nio nu :)

Jag försöker peta i mig sånt jag är sugen på.
Spyr lyckligtvis inte så mycket längre.
Jag är sugen på vattenmelon, gurka, isvatten m.m hela tiden.
Just nu äter jag grape, nätmelon och ananasskivor :d

Jag har svårt för stekt mat, kryddad mat, stekos, varm mat, fet mat... :D

Hoppas illamåendet släpper snart! Helst igår :crazy:

Vilken vecka var du i Bebben??
 
Sv: Jag mår illa!

Varm mat, kryddad mat och viss fet mat går bra här! Så länge som jag slipper se den och känna lukten av den när den tillagas ;) Alltså drömmer jag numer om att dom ska bygga ett gatukök här bredvid mig, ungefär :D

Jag är i v 10 nu (9+3) så vi får väl ha en tävling i september och se vem somblir av med magen först ;)
 
Sv: Jag mår illa!

Hur går det för alla er illamående????

Mitt illamående har begränsat sig en aning.
Nu mår jag bara illa när jag är nyvaken och sent på kvällarna när jag är jättettrött.
Där emellan, dvs nästan hela dagarna mår jag faktiskt kanonbra!

/ corona - nu i v 11
 
Sv: Jag mår illa!

Det är mer hanterbart för mig nu, tack och lov. Jag kan äta all mat, men kan inte laga särskilt mycket själv än, så en hel del färdigmat har det blivit här.
Jag är fortfarande trött, men brukar piggna till av promenader och frisk luft.

Gick in i v 13 idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag både vill och inte vill gå till jobbet jag både vill och inte vill bry mig Men jag tror jag bryr mig för mycket och hur lär man sig...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 918
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 339
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp