Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Var nyss hos barnmorskan och lyssnade på bebisens hjärta, pratade lite om förlossningen och framtiden osv. "Jag förstår att det känns...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Har en tös som är 7,5 år. Hon är ca 134 cm lång - väger 32 kg, har kläder i stl 134-140 och 36 i skor. Fortsätter hon följa sin kurva...
Svar
3
· Visningar
2 042
Senast: paradiset
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har normalt smala fötter och vrister, men som sig bör så är det ett minne blott nuförtiden! Den berömda vätskeansamlingen har...
Svar
12
· Visningar
867
Senast: Gnist
·
A
  • Låst
Övr. Barn Var det bra program (tv4)? Gav de något? Jag missade båda och är så lessen! Vet ni om de kommer i repris?
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Basilika
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag lämnade Hannah blev jag verkligen skitsur på hennes dagmamma :devil: Jag har alltid tyckt att hon varit så bra och Hannah...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn Emma är ju sjuk och har inte visat minsta intresse för tuttarna på över ett dygn så jag gissar på att det här är slutet... har ju...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Eufemia
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vet att foglossningstrådar varit uppe förr men….jag har alltid trott (i min okunnighet) att foglossningssmärtor sitter i...
2
Svar
23
· Visningar
6 341
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn Min son fyller två år i maj,han är en rejäl gosse,pigg och för det mesta glad:love: I förrgår kväll såg jag att han var blå-lila om...
Svar
7
· Visningar
18 019
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Måste erkänna en jäkligt jobbig grej. :( Jag klarar inte av min sambos son. Han är grymt bortskämd och ouppfostrad, eller.... är helt...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 578
Senast: Yamaha
·
Å
  • Låst
Övr. Barn jag vet inte om denna ligger rätt, men ni får flytta den om inte... Här har varit Februari lov och min son har varit med mig på...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Poxz
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Flickan fyllde 8 år i förra veckan, och nu väntar det värsta, barnkalaset:crazy: . jag har nämligen idétorka, så snälla hjälp mig...
Svar
12
· Visningar
4 827
Senast: Dannie
·
T
  • Låst
Övr. Barn vad betalar ni för barnomsorgen? Ja alltså betalar ni olika om barnet är där mindre än 15 timmar eller mer än 15 timmar? Har ju...
Svar
2
· Visningar
872
C
  • Låst
Övr. Barn För er som är intresserade av ett fosters utveckling visas ikväll programmet "Från ensam cell till ett barn" ikväll på TV4 kl 21.00...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: ylvali2
·
B
  • Låst
Övr. Barn jag och min sambo har kommit överens om ( eller jag har väl snarare talat om min åsikt och han har helt enkelt gett vika) att han inte...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 159
M
  • Låst
Övr. Barn varför säger folk så? Jag tycker det låter jättekonstigt. Gravid kan väl bara kvinnan vara? Är det ens korrekt svenska att uttrycka sig...
Svar
14
· Visningar
1 241
E
  • Låst
Övr. Barn Min väninnas dotter ska döpas nästa helg och jag undrar om det är jätte fel eller konstigt att ge en gunghäst i present? Min väninna...
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn hon blev rosslig och hes i torsdags men var fortfarande pigg, har blivit hängigare och hängigare, ligger bara i sängen (på mig) nästan...
2
Svar
32
· Visningar
1 710
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag en fråga till alla er mammor som använt en bröstpump. Vart sitter/står ni när vi använder den??? För min del ska jag...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Dito
·
  • Låst
Övr. Barn Äntligen har min son kommit på att det är kul att läsa saga innan läggdags.han är 15 månader, så vi läser 1 Max-bok varje kväll.det är...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en gissningstävling för mig själv tills läkarna tar mig på allvar att nått är fel.....Laktos intolernat ..där har jag rätt bra...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp