Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn :confused: Min son 11 år är sjuk med halsont, möjligen lätt feber osv. Första dagen var pappan (f d man) hemma med honom, idag fick han...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Att man ska akta sig för kattlådan när man är gravid har nog alla fått höra? I alla fall ska man akta sig för att äta kattbajs om katten...
2
Svar
23
· Visningar
3 098
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn finns det nån möjlighet att ett test visar positivt för tidigt? där står ju att man ska göra testet den dagen det är beräknad mens. jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 508
Senast: taccotad
·
  • Låst
Övr. Barn Vet någon hur det ligger till om man är tvungen att stänga ned en friskola och de barnen förlorar sin barnomsorg ganska hastigt. Vad har...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: oz_joj
·
B
  • Låst
Övr. Barn ...ska barn under ett år inte äta (pga botulism ??),men är det okej att jag som ammar äter det?
Svar
3
· Visningar
2 917
M
  • Låst
Övr. Barn Kan det se ut som det gör i min dotters rum:eek: Jag blir galen, det slutar med att jag efter mycket om och men inte står ut utan börjar...
Svar
17
· Visningar
1 263
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Är jag onormal som inte tänker så mycket på förlossningen? Två saker har varit självklara för mig när jag blev gravid. Det ena är att...
2
Svar
24
· Visningar
1 852
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det nån mer än jag som döpt mina barn i "eget" vatten? Jag är väl sådär lagom kristen,går väl inte direkt i kyrkan varje söndag...
Svar
7
· Visningar
2 200
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Ni allvetande seniorer hoppas ni har kloka svar Hur är det: När kan barn/ungdommar får skolskjuts beviljat? Är det när det är över 6...
2
Svar
33
· Visningar
3 024
Senast: nilema
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är det ngn. här inne vars barn fått syrebrist vid förlossningen? Vad hände och hur yttrade/yttrar det sig på barnet?
2
Svar
29
· Visningar
23 094
Senast: Rapid
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått låna en babyvakt av en bekant, tyvärr är den utan bruksbeskrivning! Någon som kan hjälpa mig som har en liknande? Det står...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag blir :crazy: tokig snart... hjälp mig! Min snart 3-åriga dotter har på sista månadern dundrat i in trotsåldern med dunder och...
2
Svar
23
· Visningar
2 211
Senast: Tokmaja
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur länge ska man blöda?? I slutet av förra veckan klarade jag mig med ett trosskydd och det var jättelite även i det... så tre veckor...
Svar
9
· Visningar
3 929
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn jag har skandiareklamen i tankarna. Jo bebisen var redan försäkrad i magen? Varför ska man försäkra ett barn i magen? Har någon här...
2
Svar
38
· Visningar
3 389
Senast: javill
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min nyblivna sambo har sedan tidigare två barn med två olika kvinnor. Dottern är 10år och bor 60mil från oss. Min sambo och mamman till...
2
Svar
21
· Visningar
6 751
  • Låst
Övr. Barn I morse väckte jag barnen med en gratulationssång eftersom det är födelsedag idag. Sjunger två fina verser, och precis när jag är klar...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: acke
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur vanligt att det att ett par använder sig av surrogatmamma i Sverige? Är det ens tillåtet? Hur går "behandlingen" till och hur mycket...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Britta68
·
N
  • Låst
Övr. Barn I natt tappade min dotter sin första tand. :bump: Gissa om ungen var stolt som en tupp, o ganska lättad oxå, hon har varit lite orolig...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Varför verkar det vara så omoraliskt/tabubelagt och fult att vilja veta barnets kön före förlossningen. Det är ju vårt barn! Är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 895
Senast: maiagull
·
  • Låst
Övr. Barn Vi är i vecka 5+2 och jag har bara mått bra hittills. Nu för en stund sen gick jag på toa för att göra nr 2. När jag torkade mig fick...
Svar
7
· Visningar
19 391
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp