Utställnings frågor

L(i)FE

Trådstartare
Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en tråd för allamöjliga frågor som man kanske undrar om utställningar 🙂
Och jag har tänkt på en sak. Men om min mamma skulle köpa en valp i samma ras som min hund och så skulle vi vilja att båda dom var på samma utställning. Hur gör man då ifall båda skulle gå vidare i tillexempel bästa han hund? Alltså om det skulle vara min mamma som ställde ut båda men i bästa han hund så är väl alla inne i utställnings ringen på samma gång så då kan man väl inte ha två hundar?
Men det borde ju inte vara sååå o vanligt eller? Så ja hur gör man då?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
5 965
Senast: L(i)FE
·
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 038
Senast: L(i)FE
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 680
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 559
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aggressiv/rädd hund
  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp