Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Idag på föräldrarträffen pratade vi om eftervården på olika kk. Något jag inte vetat om är att på vissa avdelningar så får inte båda...
2
Svar
28
· Visningar
2 721
  • Låst
Övr. Barn Hej! Någon som kan rekommendera en bra nässug?
Svar
10
· Visningar
5 774
M
  • Låst
Övr. Barn Mina yngsta syskon är 15 och 9 år. De bor hos min pappa och hans fru (de är alltså halvsyskon till mig, jag har ett helsyskon som är...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Tiagirl
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hej!! Min dotter har börjat på ridskola. Jättekul tycker jag. :) Problemet är ju att nån ska ju vara med och leda hästen, och jag...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: Carpe_Diem
·
  • Låst
Övr. Barn Vill bara visa en bild på hur Miranda ser ut idag, vill man se och läsa vår historia så rekommenderar jag sökningar här på Miranda eller...
2
Svar
35
· Visningar
3 036
Senast: Svalan
·
  • Låst
Övr. Barn tråden är inte till för att skryta utan mer för att se vad andra bukefalister tycker är okej i leksaksväg... Har inte hittat en...
2
Svar
26
· Visningar
3 990
Senast: Yamaha
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag måste bara få skriva av mig... För 9 månader sedan fick jag å min sambo en underbar liten tjej. Hon föddes med... jag kan knappt...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: anhe
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag bråkade med min lilla idag, Moa är 7½ år och har ett ganska hett temperament *Host* liksom sin mamma...så vi hade en dust idag där...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Z3:an
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vedervärdigt namn tycker jag, men det hör ju inte hit. Däremot så gick slemproppen för min lillasyster nu i morse! Beräknad nedkomst är...
Svar
10
· Visningar
4 677
Senast: Mona
·
J
  • Låst
Övr. Barn Jag har för mig att det finns en liknande tråd, men jag hittar den inte. Min nya sjukdom som tvåbarnsmamma, det DÅLIGA SAMVETET :eek...
Svar
7
· Visningar
1 956
Senast: Mitzi
·
  • Låst
Övr. Barn Sådär - lillherrn sitter o tittar på Bolibompa. Hans 6-åriga bror är hos grannen o mockar koskit, vi skjutsade dit honom vid 17-tiden...
Svar
11
· Visningar
1 106
  • Låst
Övr. Barn Jag har åkt på en klassisk jätteförkylning. Hostar, nyser, feber, you name it. Så nu började jag fundera på om det kan skada bebisen på...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: maiagull
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har flyttat och därmed fick lilltösen börja ny skola, jättepostivit tyckte vi föräldrar då skolan är en mini byskola med endast 3...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en fundering! Jag är sjukskriven och har varit det lääänge. Pga ledvärk bland annat. Sambon har nyligen börjat praktik...
Svar
9
· Visningar
1 178
Senast: ainasoja
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen har varit förkyld, jag är förkyld så jag ska väl inte blir direkt förvånad över att Ida blev förkyld. Men det känns jättejobbigt...
2
Svar
20
· Visningar
31 809
Senast: ulda
·
M
  • Låst
Övr. Barn :) Min son skulle berätta i skolan vad han är stolt över; han sa att han var stolt över att hans lillasyster slagit honom i ett...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: MillyM
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har erfarenhet av det ?? Min 2 åriga dotter har varit dålig i magen länge nu ...Men nu är det ännu värre...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: zilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Pratade med en kille i förra veckan. Han är 2barns pappa. Han berättade att hans fru sovit på någon typ av vattentäta lakan inför båda...
2
Svar
24
· Visningar
4 188
Senast: Raeman
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur fort efter en förlossning kan man bli gravid igen? För vet inte om man får äta ppiller när man ammar? (inte för de gör någon nytta...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: WithoutFaith
·
  • Låst
Övr. Barn Jag anser att man är ensamstående när man inte är ihop med barnets pappa/ mamma.Beroende på vart barnet bor. Sen så ska det väl inte...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: Mustasukka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp