Vattnet går i sängen=förstörd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vattnet går i sängen=förstörd?

Okidoki... Jag sätter mig alltid upp och ammar och somnar således inte. Och nu har ju dottern flyttat till eget rum så numera går jag alltid upp och sätter mig i fåtöljen. Om hon överhuvudtaget äter på natten... Somliga har det bra :)
 
Sv: Vattnet går i sängen=förstörd?

Om man inte vill ha plastad frotté så funkar ull jättebra! Allra helst tvättad så den krympt lite och tovat ihop sig, men även vanlig yllefilt funkar, kanske säkra med badlakan också ovanpå så blir det inte stickigt heller.
 
Sv: Vattnet går i sängen=förstörd?

ulda skrev:
Förstår inte detta med läckande bröst - använder ni inte amningsinlägg?
Jovisst, men det var som en piss i havet = gjorde just ingen nytta. Första två månaderna var det plaskblött i sängen vareviga natt. Inte speciellt fräscht...:angel: På dagarna hade jag en sån där uppsamlingskopp i behån.
 
Sv: Vattnet går i sängen=förstörd?

Oj dina måste ha läckt myyyyycket! :o De nätter när min dotter sover hela natten blir amninginläggen väääldigt tunga men än har de inte läckt en droppe (Natusan).
 
Sv: Vattnet går i sängen=förstörd?

Jag har det också i sonens säng, ifall blöjorna skulle läcka. Men han har inte klagat så så elak är jag nog inte i alla fall ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: Modest
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 765
Senast: cassiopeja
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 993
Senast: Avalbane
·
Relationer Nu står jag inför ett dilemma som jag känner att jag behöver input på. Jag var tillsammans med en kille i 9 år. Vi avslutade...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 227
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp