Mirandas ärr (bild)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vad fint det har läkt!! Och hon är en riktig liten sötnos!! Kramar till er!!:banana:
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vilken historia. :cry: Men vad fint det har läkt. Och bus i blick finns det gott om.

Kramar till er!
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Hon är fantastiskt fin! Jag grinar som alla andra efter att ha läst.
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Läste din berättelse och tårarna bara rinner :cry: Vilken smärta ni alla fått utstått :cry:

Man blir onekligen väldigt glad av att se att hon blivit så fint återställd :bow:

Hon lyser och ser så där busig ut i blicken som bara ett barn kan göra underbart att se !!!!!
Många kramar från mig.................
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Jag sitter här med tårarna rinnande, :cry: efter att läst Din historia på fN.

Vad bra att det läkt så fint! Otroligt hur kroppen lagar sig själv. Tack för att Du delar med dig.
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

*knapplån*

allmänt svar

Återigen tack alla! Tack för alla fina ord om min vackra dotter! Jag är väldigt stolt över henne. Hon är en stark liten tjej som var så fantastisk genom allt detta. Naturligtvis är hon fantastisk fortfarande men nu får hon ju bara vara barn utan massa annat omkring.

Även tack för att ni läser för som jag sa, kan det nu göra att en enda människa tänker sig för lite extra så finns det iaf någonting gott att hämta ur vår olycka. Dessutom var det för mig väldigt befriande att skriva om det.
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vad söt hon är. Läste din berättelse och såg bilderna. *snyft* Så fin hon blivit i ansiktet nu.
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vad fin hon är:love:
vilken pärs ni gått igenom allihop,mest lilla Miranda då.

kram på er:)
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Åh vad fint det blivit,och vilken söt tjej :love:

Har tänkt på er emellanåt,särsklit som jag kan vara en riktig slarvmaja när det gäller varma saker i köket,då tänker jag till en extra gång och är mer försiktig.
Var ju även på Buke då hon brände sig och läste dina trådar och det är nog en av de trådar som berört mig mest,Tack för att du delar med dig.

Mvh Zaria
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

En otroligt gripande berättelse!
Många tankar till Er!

Måste säga att i ansiktet är hon hur fin som helst, jag kan inte se några ärr.
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vilken sötnos! Vilken otäck historia! :cry: Men hon ser ju ut att må bra nu.

Gissa om vi kommer vara försiktiga med varma saker efter att ha läst er berättelse!?

Ge Miranda en kram från Buke-Raeman
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

lilla tösen:love:
Tack för att du delar med dig.
Har ju funderat emellanåt hur det är med Miranda.
Hon ser ut som en glad tös med glimten i ögat!

En jättestor kram på er!
 
Sv: Mirandas ärr (bild)

Vad fin hon är det lilla hjärtegrynet :)

Hon är en tjej med glimten i ögat och hon har en härlig personlighet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Barn Har skrivit om Mirandas olycka och fått den publicerad på en annan hemsida. För er som vill läsa om detta finns den här Miranda (varning...
Svar
19
· Visningar
1 724
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp