Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn min kille är snart 9 månader, till han var 7 månader var det bara att lägga honom i sängen, så låg han där och småpratade lite med sig...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Vilka rättigheter har mor och farföräldrar till sina barnbarn? Vilka rättigheter har de som gift sig med mormor eller farmor till...
Svar
11
· Visningar
2 202
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Hur fungerar ni egentligen? Ni som har ett eller flera barn, hem, jobb och kanske till och med djur. Jag har nu varit gräsänka i fem...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Lilla dottern (som inte är så liten, 7,6 kilo och 67 cm lång!:angel: ) har en hyrd bilbarnstol från ett visst försäkringsbolag. Vi får...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Emma har drabbats av röd rumpa... eller det är inte "bak" i rumpan hon är röd utan mer framtill neråt där hon kissar... och jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 538
Senast: mimmipigg
·
B
  • Låst
Övr. Barn Whyyyyyy *yyyyl* :cry: ! Fick tillbaka min mens 4veckor efter förlossning, trodde då att det bara är ett misstag. Men idag är den...
Svar
5
· Visningar
2 669
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Sen jag blev gravid så har jag varit nojigare än vanligt.:crazy: Tror att allt jag gör ( eller i alla fall nästan allt) kan skada...
Svar
3
· Visningar
2 300
Senast: mul
·
  • Låst
Övr. Barn Silverkedjan, du känns pålitlig, kan du tänka dig att bidra med din expertis? Så här är det: Jag har dubbla anlag för propp...
Svar
17
· Visningar
2 682
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan bebisen fixera sej egentligen? Och brukar man verkligen känna när dom gör det? :confused: Var hos barnmorskan idag...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn I min tråd om tonårsföräldrar och alkohol så verkar det som folk är mer än lovligt naiva. -När jag var tonåring...ingen fara... klarade...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: Baxeol
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har precis köpt en Philips elektronisk barnvakt (SBC SC361). Jag har stoppat i batterier i föräldraenheten och sladden i barnenheten...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Min pojkväns bästa kompis son (hängde ni med där) ska döpas och vi vill naturligtvis köpa en doppresent. Men vad fasiken ska man köpa...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: annae
·
S
  • Låst
Övr. Barn kan man kräva att få göra kejsarsnitt?? eller man m¨åste föda normalt,om läkaren inte ser någon anledning till kjesarsnitt? ni som varit...
2
Svar
30
· Visningar
2 832
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Förlossningsberättelse Tisdag 27 december på kvällen gick slemproppen och vad jag misstänker är sipper av fostervatten. Onsdagen...
Svar
10
· Visningar
2 002
Senast: Sanette
·
  • Låst
Övr. Barn Kan ett barn verkligen vara det? Jag blir så förvirrad av allt. När jga hämtade på dagis i torsdags så sa barnens inskolningsfröken att...
Svar
18
· Visningar
1 364
  • Låst
Övr. Barn Ännu en bukebebis är påväg. Inte en planerad sådan, men lika önskad ändå. En envis bebis är det iaf, som trotsade preventivmedel och...
2
Svar
29
· Visningar
2 609
Senast: corona
·
S
  • Låst
Övr. Barn finns det några internät sidor där man kan läsa allt om graviditet???? tacksam för svar. mvh lina
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Handen på hjärtat Efter att ha resonerat med lite olika folk har jag insett att.. det är vanligt att man på helgerna tar sig både...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
13 299
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn fick bestämma själva.... Då skulle det bli KAOS!! Sa min snart 9 årige son i gårkväll när vi låg och snackade i sängen.:love...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Min son är 15 månader, och fram tills runt 1-2 veckor sen så sov han hela nätterna i sin säng inne på sitt rum.Sen när han vaknade runt...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp