Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Emma har drabbats av röd rumpa... eller det är inte "bak" i rumpan hon är röd utan mer framtill neråt där hon kissar... och jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 557
Senast: mimmipigg
·
B
  • Låst
Övr. Barn Whyyyyyy *yyyyl* :cry: ! Fick tillbaka min mens 4veckor efter förlossning, trodde då att det bara är ett misstag. Men idag är den...
Svar
5
· Visningar
2 674
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Sen jag blev gravid så har jag varit nojigare än vanligt.:crazy: Tror att allt jag gör ( eller i alla fall nästan allt) kan skada...
Svar
3
· Visningar
2 313
Senast: mul
·
  • Låst
Övr. Barn Silverkedjan, du känns pålitlig, kan du tänka dig att bidra med din expertis? Så här är det: Jag har dubbla anlag för propp...
Svar
17
· Visningar
2 685
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan bebisen fixera sej egentligen? Och brukar man verkligen känna när dom gör det? :confused: Var hos barnmorskan idag...
Svar
8
· Visningar
831
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn I min tråd om tonårsföräldrar och alkohol så verkar det som folk är mer än lovligt naiva. -När jag var tonåring...ingen fara... klarade...
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: Baxeol
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har precis köpt en Philips elektronisk barnvakt (SBC SC361). Jag har stoppat i batterier i föräldraenheten och sladden i barnenheten...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Min pojkväns bästa kompis son (hängde ni med där) ska döpas och vi vill naturligtvis köpa en doppresent. Men vad fasiken ska man köpa...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: annae
·
S
  • Låst
Övr. Barn kan man kräva att få göra kejsarsnitt?? eller man m¨åste föda normalt,om läkaren inte ser någon anledning till kjesarsnitt? ni som varit...
2
Svar
30
· Visningar
2 839
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Förlossningsberättelse Tisdag 27 december på kvällen gick slemproppen och vad jag misstänker är sipper av fostervatten. Onsdagen...
Svar
10
· Visningar
2 011
Senast: Sanette
·
  • Låst
Övr. Barn Kan ett barn verkligen vara det? Jag blir så förvirrad av allt. När jga hämtade på dagis i torsdags så sa barnens inskolningsfröken att...
Svar
18
· Visningar
1 368
  • Låst
Övr. Barn Ännu en bukebebis är påväg. Inte en planerad sådan, men lika önskad ändå. En envis bebis är det iaf, som trotsade preventivmedel och...
2
Svar
29
· Visningar
2 620
Senast: corona
·
S
  • Låst
Övr. Barn finns det några internät sidor där man kan läsa allt om graviditet???? tacksam för svar. mvh lina
Svar
12
· Visningar
1 279
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Handen på hjärtat Efter att ha resonerat med lite olika folk har jag insett att.. det är vanligt att man på helgerna tar sig både...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
13 344
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn fick bestämma själva.... Då skulle det bli KAOS!! Sa min snart 9 årige son i gårkväll när vi låg och snackade i sängen.:love...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Min son är 15 månader, och fram tills runt 1-2 veckor sen så sov han hela nätterna i sin säng inne på sitt rum.Sen när han vaknade runt...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som varit till Ågrenska i Göteborg med familj? Det är ett familjecentra för familjer som har barn med ovanliga handikapp.
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Fiffi1
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ändrar man lättast på sovtiderna? Lillan vill inte gå och lägga sig för än 21 på kvällen, om vi har tur. Däremot sover hon gärna...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: mian1
·
  • Låst
Övr. Barn Har det någon betydelse hur lätt/svårt ens egna föräldrar hade det första gången? Både att bli gravid och förlossningen? Sen är det...
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: Isis
·
L
  • Låst
Övr. Barn idag är de sagt..hur startade era förlossningar? smärta, sammandragningar osv..hur känns de??
Svar
17
· Visningar
2 736
Senast: scubadiver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama