Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som varit till Ågrenska i Göteborg med familj? Det är ett familjecentra för familjer som har barn med ovanliga handikapp.
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Fiffi1
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ändrar man lättast på sovtiderna? Lillan vill inte gå och lägga sig för än 21 på kvällen, om vi har tur. Däremot sover hon gärna...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: mian1
·
  • Låst
Övr. Barn Har det någon betydelse hur lätt/svårt ens egna föräldrar hade det första gången? Både att bli gravid och förlossningen? Sen är det...
Svar
10
· Visningar
1 900
Senast: Isis
·
L
  • Låst
Övr. Barn idag är de sagt..hur startade era förlossningar? smärta, sammandragningar osv..hur känns de??
Svar
17
· Visningar
2 734
Senast: scubadiver
·
J
  • Låst
Övr. Barn Efter att ha fött mitt andra barn bestämde jag mej för att börja med p-spruta, men hitils (2 1/2 år senare) funkar den inge vidare, kan...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: johannea
·
  • Låst
Övr. Barn Någon här som vet vad normalvikten/längden är för en 4årig pojk idag?
Svar
9
· Visningar
1 104
Senast: Basilika
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min son är nu snart 9 månader och har hittils ammats ca 4 ggr om dygnet. Har nu på sista tiden märkt mer och mer att han inte vill amma...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Det är det här med vad man får och inte får, eller rekommenderas att inte äta. Allt kött skaju tydligen vara genomkokt/stekt. Men i en...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Innan jag fick Hanna så köpte jag en sjal att använda till bebisen, men jag fick det inte att funka så vi köpte en bärsele istället...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: Dito
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som vet om det är något speciellt som går just nu, först sonen och nu dottern har drabbats av rejält magont, sonen utan...
Svar
5
· Visningar
11 729
  • Låst
Övr. Barn Idag är jag helt vimsig. Fick reda på att en ung kille på jobbet ska ha barn i sommar, och sen dess har jag gått omkring i nåt...
2
Svar
21
· Visningar
1 884
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn hej. det handlar om en liten blå ödla som blir stor och bor ihop med en liten pojke. Och jag tror att den där ödlan blir stor på...
Svar
1
· Visningar
605
N
  • Låst
Övr. Barn HUR kan det funka? Varför? :crazy: det har man ju blivit inmatad sen födserln att det går inte men tydligen? j
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: emma74
·
N
  • Låst
Övr. Barn Har en son som blir 7 år om en månad. Han har så fruktansvärt ont i sina ben, oftast på kvällen o natten.. Men det kommer bara mer o mer...
Svar
7
· Visningar
4 609
Senast: nallemaja
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur många månader måste man jobba för att få ihop till lite högre mammaersättning/arbetslöshetsersättning? Eftersom jag har pluggat i en...
Svar
11
· Visningar
962
Senast: anni0301
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ja, som rubriken säger, kan ni tipsa om bra mammakläder som man kan beställa via nätet? Har snart 15 veckor fullt och kan fortfarande ha...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Britta68
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har Din kropp ändrats mycket? Kilon som aldrig släpper? Bristningar på mage? Slappa bröst? (Eller är det en fördom jag har? :o )...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 854
Senast: ChristinA
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en bonusdotter som fyller 10 år nu i vår. Hon är en jättego tjej, jag tycker jättemycket om henne och vi kommer väldigt bra...
Svar
18
· Visningar
2 475
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn ... är jag i dag (iofs alltid). Sonen brukar få med sig klagolappar hem av typen "att han har kastat snöboll trots att det är förbjudet"...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Miran
·
J
  • Låst
Övr. Barn Min sons(8 år) fröken har en bild av min son som en som slåss vilket är fel. Men jag är orolig för att hans självuppfattning påverkas...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Jacki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp