Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Min yngsta son går i fyran och har aldrig haft särskilt många kompisar. Vi bor "långt ifrån allting" och det finns inga jämnåriga i...
2
Svar
21
· Visningar
2 046
Senast: Texaz
·
Q
  • Låst
Övr. Barn Hej, är sedan drygt ett år tillbaka "styvmor" åt 3 barn. Inga problem, detta är andra förhållandet i den sitsen. Mitt "problem" gäller...
Svar
18
· Visningar
2 175
Senast: Tiagirl
·
W
  • Låst
Övr. Barn :( Vi har längtat och pratat om barn hur länge som helst och så kommer det och börjar växa i magen och åh vilken ångest jag har...
2
Svar
28
· Visningar
1 894
Senast: MariaAhmira
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kan helt enkelt inte riktigt släppa tanken om att ta emot ett barn som behöver en trygg uppväxt. Vi har både hjärterum, stjärterum...
2
Svar
21
· Visningar
2 657
Senast: Lunagarden
·
  • Låst
Övr. Barn Fy vilka hemska dygn min stackars flicka tvingats sig igenom.. Allt började förra veckan på torsdagen med att Amelia började hosta...
Svar
12
· Visningar
1 577
Senast: cewe
·
B
  • Låst
Övr. Barn jag är gravid.. nu är jag i åttonde veckan ungefär.. kära någon.. jaja, lite goda råd tack! vad behöver jag tänka på? vad bör jag...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: MariaAhmira
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Min systerdotter ska börja på ridskola. Hon har fått ärva mina gamla ridkläder, men de är alldeles för stora för henne. Det...
Svar
3
· Visningar
1 629
Senast: elbereth
·
L
  • Låst
Övr. Barn Märker ni skillnader på era barn då de är vänsterhänta mot högerhänta? Är du själv vänsterhänt och ser olikheter? Min dotter är...
2
Svar
26
· Visningar
3 987
Senast: seaflower
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag hjälp av Uppsalabor! Här där jag bor (Island) går det inte att få tag på riktiga mössor till barn, vilket ju är lite...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Mist
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har fått muntligt svar på Freddys senaste EEG Jag kan ha rört ihop begreppen, men för tusan huvudsaken är ju att det inte behövs...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Någon här som har erfarenhet av att låta sitt barn gå om en klass? Min son går i fjärde klass och det funkar inte så bra. Han är...
Svar
16
· Visningar
3 750
Senast: Baka_kun
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ska ha mens på fredag och har då inte haft sex på 1 1/2 vecka.. Ska testa mig, för kroppen känns inte riktigt hundra.:( Så håll...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Mustasukka
·
F
  • Låst
Övr. Barn Känns lite konstigt att lägga den här tråden bland allt grav o bebisprat. Jag behöver dock råd o stöd hur jag ska göra :mad: Vi bor i...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: fotis
·
  • Låst
Övr. Barn Att stå och se på när pojkvännens son blir lovad godis dag ut och dag in gör mig bara så frustrerad. Träffade honom första gången nu i...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Pettsson
·
A
  • Låst
Övr. Barn Det pratas mycket om ensamstående mammor men sällan om ensamstående pappor - visst det är kanske inte lika vanligt men minst lika...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: anni0301
·
  • Låst
Övr. Barn Emma fick sin "ettårs vaccination" idag och vaknade helt otröstlig nu... är det vanligt? och är det alvedon som hjälper?
Svar
2
· Visningar
839
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Vi är rätt nyblivna "vartannanveckasföräldrar". Alltså bor sambon son här vartannan vecka. För tillfället är min sambo arbetslös och...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn For ICSI behandligen har lidit mot sitt slut och imorse fick jag tva sma embryon tillbakasatta :banana: . Vi fick se dem...
Svar
18
· Visningar
1 210
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Tack vare Pauling här på buke så har jag nu ordning på pumpandet, det går som en dans! Men nu har nästa problem kommit... Hur i hela...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: elbereth
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan man märka det? Lilla fröken är ju i den åldern som ALLA barn har spring i benen och svårt att sitta still. Så, vart...
Svar
5
· Visningar
2 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp