Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Övr. Barn Tittade i min och såg då att dom inte kryssat i min förlossning som normal (inte för att jag heller ansåg att den var det men) utan...
Svar
7
· Visningar
4 092
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver lite hjälp att bestämma mig vad jag vill göra. Jag har en liten Elvira som nu är fyra månader (nåja, om en vecka). Innan jag...
Svar
11
· Visningar
2 196
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har tonåringar. Hur ofta är dom ute på helgerna? Vad gör dom? Hur tar dom sig hem?
Svar
6
· Visningar
839
Senast: coscos
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker ni när det gäller filmer, TV-spel osv. Följer ni åldern som rekomderas?
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Basilika
·
D
  • Låst
Övr. Barn Hurra, mensen har inte kommit och gravtestet är pos!! Efter 1.5 års ivriga försök efter ett missfall förra hösten vågar jag inte hoppas...
Svar
13
· Visningar
924
W
  • Låst
Övr. Barn jag var GRAVID...... :banana: Vi hade bestämmt oss för att försöka så visst blev jag glad MEN i nästa andetag så inser jag ju att alla...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn tittade på en dokumentär igår där det nämdes att det var större risk/chans att ägget delade sig till tvillingar om man gjort ICSI...
Svar
14
· Visningar
4 602
Senast: emma74
·
W
  • Låst
Övr. Barn En penga fråga..... Om jag är anställd på mitt jobb fram till sista juni och är då i 7månaden, den 1 juli är jag arbetslös. Måste jag...
Svar
4
· Visningar
1 966
Senast: Mustasukka
·
M
  • Låst
Övr. Barn eller ngt liknande. Försöker hitta information om detta på nätet. Brukar ibland svepa över dagisena som en virvelvind då det är väldigt...
Svar
6
· Visningar
28 979
Senast: mizz
·
M
  • Låst
Övr. Barn I östergötland har vi där jag bor nu nästan -20 c Tycker ni att det är OK att låta en 11 åring gå 3 km till skolan i den här kylan obs...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Jacki
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst å läst å läst..;) Blir mer och mer övertygad om att min längtan till barn "redan nu" vid snart 21-års ålder är...
Svar
14
· Visningar
1 279
Senast: Cizzi
·
  • Låst
Övr. Barn Hörrni sjalmaffian! Ska ni se något som jag lovade inte skulle inträffa?!;) :angel: Stina Jenny
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: Snurrfian
·
M
  • Låst
Övr. Barn Det här med ridning och livmoderframfall... vad jag har förstått så löper idrottare och speciellt vi ryttare större risk att få...
Svar
5
· Visningar
4 180
Senast: MariaAhmira
·
C
  • Låst
Övr. Barn Då jag inte fick något svar på ÄU provar jag här. När jag var mindre lyssnade jag alltid på ett kassetband som hette "jul på näsbränna...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Cassie_
·
  • Låst
Övr. Barn Denna fråga gäller samtliga som både har och ev ska skaffa barn. Hur viktig är barnbidragets varande angående beslutstagandet för ev...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 526
A
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet ngt om riskerna att vänta barn när man närmar sej de 40, och varför är riskerna större att barnet har ngn skada då? Om ni...
Svar
6
· Visningar
1 628
Senast: Britta68
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag och maken har nu bestämt oss för skaffa barn. Eftersom det är första gången för oss är allting så nytt. Är det något speciellt jag...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: rosita
·
S
  • Låst
hej
Övr. Barn min dotter är 11år har haft sin häst i ca 1år hon står inackorderad på ridanläggning.hon vill gärna åka ner själv ibland och rida.jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: moonlightgarden
·
  • Låst
Övr. Barn Såg ett program på tv för ett tag sedan (sex inspektors) där en tjej ammade sin bebis medan hon grät eller bråkade med sin kille. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: Roheryn
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur länge håller såna här hormonsvallningar i sig efter bebisen är född... är känslig värre.. nästan värre än innan hon föddes... Jag...
Svar
15
· Visningar
909
Senast: Fullblod
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp