Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn ...som är så goda i milkshake? Amerikanska, ligger i folie=lite mjuka, nästan svarta är kakorna som är fyllda med vaniljkräm. Kakorna...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: Jadzia
·
A
  • Låst
Övr. Barn Skulle ni sola solarium när ni är gravida? finns det nån fakta om skador mm på foster? Ska kanse säga att jag varesig solar el är gravid...
Svar
16
· Visningar
1 294
Senast: Mustasukka
·
S
  • Låst
Övr. Barn gjorde ett gravyest igår då min mens var försenad 2dagar,men det syntes bara ett väldigt svagt test i den rutan som avgör om man e...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: KisseNova
·
  • Låst
Övr. Barn Värm upp ugnen och ta fram redskap och ingredienser. Ta bort leksaker och leksaksbilar från bordet. Smörj pannan och knäck nötter...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: aldente
·
A
  • Låst
Övr. Barn Undrar jag. min ena dotter har jag sagt ska vara i säng senast kl 21.00, men hon e inte trött säger hon :smirk: .Är det för tidigt, vad...
Svar
19
· Visningar
2 657
Senast: cirkus
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sa till gubben igår att det tryckte så enormt mycket nedåt så det nästan kändes som att bebisen var halvvägs ute eller nått, hade även...
Svar
10
· Visningar
8 038
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Kan inte låta bli att ta upp detta med curlingföräldrar :smirk: - Vill höra vad ni tänker på när ngn skriver om curlingförälder ?? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 841
Senast: Javan
·
T
  • Låst
Övr. Barn En av mina bästa kompisar är gravid, det är ett tag kvar men jag vill leta present redan nu! Jag antar att dom kommer bli överrösta med...
Svar
12
· Visningar
5 506
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Pojkvännen har en sjuåring som blivit hur "cool" som helst den sista tiden. :) I fredags hade vi kalas för henne, och när vi frågade...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Poxz
·
S
  • Låst
Övr. Barn Så hur har Ni gjort? Är det något man ska ha. Dottern är ju 6 mån nu och vill börja utforska världen mer och mer för var dag. Ska...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Senast: TBT
·
W
  • Låst
Övr. Barn Slutar ni med alkoholiga drycker direkt när ni vet att ni är gravida? Om inte när slutar ni dricka?
2 3
Svar
55
· Visningar
6 276
Senast: Eina
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min lilla tjej på två år tycker mycket om att vara med ute men hon fryser så fort om fötterna.:cry: Jag har två par ullsockor i...
Svar
15
· Visningar
2 366
Senast: Fjasut
·
U
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man egentligen gå efter när man väljer förskola? Är i full färd med att välja 5 förskolor här i närheten och det finns ju en hel...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Var just modig! Fotade magen hos en riktig fotograf. Både helklätt och avklätt minsann. Även sambon var med... naken! Är vi inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 803
Senast: Trassla
·
A
  • Låst
Övr. Barn Har fått höra att det ska finnas vetenskapliga belägg för att ju tidigare ett barn får börja på dagis desto positivare för barnets...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: aana
·
H
  • Låst
Övr. Barn varning.. detta är en gnäll-skriva-av-sig tråd! Säjer bara ..SUCK! Nu är det jobbigt ! Känns som orken försvann? Har inte nått...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i 14 veckan. Och har redan gått upp 2,5 kg, är inte det mycket med tanke på att jag precis är i början av graviditeten...
Svar
9
· Visningar
7 195
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått känslan av dom i min krets tycker det är tabu att ta reda på bebisens kön innan födelsen. Kom och tänka på detta igår när...
2
Svar
22
· Visningar
3 529
Senast: mul
·
G
  • Låst
Övr. Barn Finns det några sådana? Har svårt att hitta bra beg vagnar där jag bor och måste hitta en syskonvagn som jag orkar med. Stockholm är...
Svar
2
· Visningar
2 044
Senast: GaurdianAngel
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har börjat misstänka att jag kanske har foglossning...:( Den senaste veckan har jag fått ont i ljumskarna vid/efter ridning. Nästan...
2
Svar
32
· Visningar
3 343
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp