Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Funderade lite efter den andra tråden som handlade om att vara nykter när man har sin barn ut på kvällen för att kunna hämta dom...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Moej
·
  • Låst
Övr. Barn Nästa vecka är min sista föräldralediga vecka och maken ska ta över. Då har problem uppstått. Vårat lilla matvrak älskar allt vi ger...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: fjolltroll
·
F
  • Låst
Övr. Barn I tråden om dop och bröllop så blev det en diskussion om att vi skriver in våra barn i kyrkan "mot deras vilja", att man inte ska fatta...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 013
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Vaknade tidigt idag och kollade på barnprogrammen som går på morgonen. Jag och gubben satt och zappade mellan tv3, tv4 och kanal5...
Svar
14
· Visningar
1 961
Senast: ameo
·
E
  • Låst
Övr. Barn Nu kommer det en till tråd om ÄL-tester.:smirk: Jag har funderat lite, och kan inte bestämma mig.... Har 10 ÄL-tester, ska eg. räcka...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn .. för de små när man tex lagar mat! Jag har en 2½årig dotter och varje dag när vi kommer hem från dagis så ska jag laga mat, det...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: Carolus
·
N
  • Låst
Övr. Barn :idea: tips önskas på bra och gärna snabba/lättlagade mellanmål till treåring.Visst kör vi frukt, blåbärssoppa,macka,grönskasstavar...
Svar
9
· Visningar
982
  • Låst
Övr. Barn Pratade med en bekant idag och blev lite fundersam. Är jag möjligtvis lite känslig? Hon berättade att hon lämnat sin dotter som nyss...
2
Svar
34
· Visningar
3 463
  • Låst
Övr. Barn Har lite olika frågor som jag är övertygad om att ni har bra svar på! :angel: :bow: 1. Hur bemöter ni alla "bra att ha råd"? Jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 651
Senast: mino
·
S
  • Låst
Övr. Barn Är det möljigt för ensamstående kvinnor att skaffa barn? Hur gör man då? Springer tills man blir gravid eller? :rofl: Nej, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 349
Senast: Curly
·
  • Låst
Övr. Barn Kl 20.57 ikväll fick Wingil en liten tjej! :banana: :bump: :banana: :bump: Grattis Wingil!!!! :love:
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 724
Senast: wingil
·
  • Låst
Övr. Barn Åker till svärföräldrarna 40 mil bort utan vagn eller bärsele. Vi ska ut på stan och vad gör man då med en knappt 2 åring som inte är...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Hej ....Blir man hem skickad efter bara några timmar eller får man stanna kvar något dygn och pusta ut./zilla ...zom har varit utan...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hade inte tänkt att skriva om detta här egentligen men jag behöver lite tips och ideér. Min son är 6 månader,ammas nästan för fullt...
2
Svar
25
· Visningar
3 237
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn En ytlig bekant berättade för ett tag sedan att hon var gravid, och väntade tvillingar. I fjärde månaden dog ena fostret pga hjärtfel...
Svar
17
· Visningar
1 539
Senast: havreflinga
·
J
  • Låst
Övr. Barn ...ska vi jämföra? :devil: Jag tror nämligen jag har världens största 7 veckors-bäbis! :angel: Neo, min lilla Buddha :love: ...
2
Svar
21
· Visningar
2 128
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tror detta har varit uppe ett antal gånger innan men jag måste få tips av erfarna mammor. Jag ska ha en bäbis i mitten av april...
2
Svar
21
· Visningar
1 599
Senast: gummisnodd
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle vilja ha åsikter och synpunkter på detta från både er som delat rum och ni föräldrar som låter era barn dela rum. Hur har...
2
Svar
27
· Visningar
5 485
Senast: Jochanda
·
  • Låst
Övr. Barn Nu vill jag höra vad ni andra tycker och tänker! Har en begravning här i dagarna som gör att jag börjar fundera... Ålder på barnen...
2
Svar
26
· Visningar
5 757
Senast: ZätaHå
·
  • Låst
Övr. Barn har ni några tips på vad man kan göra för att dra ner på utgifterna under föräldraledigheten? Jag kollade lite på min ekonomi och om jag...
2
Svar
29
· Visningar
5 681
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp