Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Y
  • Låst
Övr. Barn jag tror att jag är gravid. Väntar på min mens, ska ha den till veckan. Jag har fått lite svullen mage, blivit lite illamående och...
Svar
17
· Visningar
1 443
Senast: Eina
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Just nu har vi en Emmaljunga city cross till vår son på tio månader. Är jättenöjd med vagnen och Melker gillar den verkligen. Men...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Ickapeltz
·
T
  • Låst
Övr. Barn Helt omöjligt ju! Förra gången hade vi två killnamn och två tjejnamn, men det var bara ett tjejnamn som vi verkligen gillade, men vi...
Svar
16
· Visningar
1 531
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon här som anstränger sig för att inte fostra sitt barn in i de traditionella könsrollerna? Hur gör ni i så fall? Meddelar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 697
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Detta utspelar sig på julafton. Dottern:- Pappa, pappa, leka! Pappan:- Nej, pappa måste hjälpa till i köket. Du får leka själv så...
Svar
13
· Visningar
1 364
Senast: Iris
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har testat negativt (apotekets tester) men ändå varit gravid? :)
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn ...kommer ibland de harligaste kommentarer. Sagt av min 7-aring forra veckan: -Mamma, jag har bestamt att varje kvall ska vara...
Svar
18
· Visningar
1 959
Senast: Sarasara
·
B
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet? HOPPAS :banana: !!
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 454
Senast: annax
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Vad gör ni i såna fall för mat, tips och idéer behövs! Eller är det burkmat som gäller?
Svar
11
· Visningar
1 203
A
  • Låst
Övr. Barn Vill först o främst poängtera att detta inte gäller mig utan en killkompis som undrade och jag då inte hade några bra svar tänkte jag...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, kort och gott: Hur fasen funkar ÄL-testerna? Hur gör man? Och hur kan det funka? När gör man testet? Hmmmm.. :confused:
2
Svar
22
· Visningar
1 899
Senast: Lupino
·
D
  • Låst
Övr. Barn Visst, att föräldrar ska lägga sig i, är väll en sak men nu har det gått för långt. Mkt är väll också att hon är alkolist o inte vet vad...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Darkangel
·
  • Låst
Övr. Barn är bara så ledsen.min son åkte på öroninfalamtion och hög feber på juldagen.Vaknade vid tre på natten av att han låg i sin säng och...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: charmant
·
  • Låst
Övr. Barn Vad säger ni andra mammor, när "måste" man börja bry sig om sitt eget utseende igen? Jag var till frissan en månad efter att Stina...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 423
Senast: Inte_Ung
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag hör egentligen inte hemma här, kommer dröja måånga år inna jag skaffar barn, men blev lite nyfiken när jag läste tråden om...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: eyz
·
A
  • Låst
Övr. Barn Är "bara" 21 år men känner redan sådant stort sug efter en liten ängel. Har alltid drömt om att skaffa barn och nu vill jag förverkliga...
Svar
16
· Visningar
1 311
Senast: Z3:an
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Finns det några härinne som fått första barnet genom ivf och sen skaffat syskon? Blev det på normalväg eller en ivf igen? Melker kom...
Svar
14
· Visningar
3 433
Senast: Yahoo
·
  • Låst
Övr. Barn jag får väldigt ofta (ett par ggr om dagen) sammandragningar av typen som håller i sig. Normalt sett "ska" man tydligen få dem när man...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn de ringde från kommunen i dag angående dagisplats. Eftersom jag nu när jag var till läkaren sist vart sjukskriven bara 1 månad så har...
Svar
14
· Visningar
1 068
Senast: Mysaan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Måste bebisen alltid tömma ett bröst helt för att man inte ska få mjölkstockning, och hur gör man isåfall när man vill trappa ner...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: Grim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp