Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Tre dagar över tiden och värkarna :devil: har satt igång. Är fortfarande hemma, har precis badat efter en sömnlös natt (ej pga...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 233
Senast: Indyhope
·
G
  • Låst
Övr. Barn Vill snarast ha en tvillingvagn-syskonvagn till mina 2 små gullungar. Sonen är 1½ och lillasyster 5½ mån. Vill ha delbar rygg och stora...
Svar
2
· Visningar
926
J
  • Låst
Övr. Barn Har lite planer på att åka till simhallen hela familjen nästa vecka (dvs jag, sambon, 6 veckors-pojken och 2,5-års flickan). Men då...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Lydia
·
G
  • Låst
Övr. Barn är vad jag har till syster. hänsynslös, skrikig, oförskämd och utan några gränser alls. dessutom är hon väldigt misstänksam, så allt...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: havreflinga
·
L
  • Låst
Övr. Barn När tonåringen har fyllt 18 så är det ju ok att dricka alkohol men man får ju inte gå på systemet och köpa. 18-åringen blir serverad på...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 501
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Dottern är nu två månader och det är nästan som om hon inte får tillräckligt med mjölk, speciellt från höger bröst. Hon suger som en...
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Var kan man hyra sådan? Jag "får" tydligen inte hyra av if, för de hyr bara ut om man har speciella försäkringar hos dem. Jag som "bara"...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det för er andra gravida när ni rider? Jag trodde att jag skulle kunna rida långt in i graviditeten. Visserligen kan jag...
Svar
13
· Visningar
2 100
Senast: Inte_Ung
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag tror att jag håller på att få influensa :cry: ! Har idag fått ont i hela kroppen och för var timme blir det bara värre. Nu gör det...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Blixtra
·
D
  • Låst
Övr. Barn Lite nyfiken, kan man vara gravid om man fått mens efter samlag? :bump:
Svar
12
· Visningar
1 790
Senast: Meibla
·
  • Låst
Övr. Barn Kom på en sak jag tänkt fråga ett tag. När är det "lagom" att börja med potträning och kan det börjas för tidigt resp. för sent? Frågar...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har erfarenhet av att ha många år mellan sina barn, eller är det någon som har syskon som är betydligt äldre eller...
2
Svar
21
· Visningar
9 274
Senast: Mabuse
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son är 8 år gammal, och jag tror inte att han på allvar tror på tomten. På julafton ropade han när tomten kom att det var pappa, då...
Svar
9
· Visningar
2 037
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn är i valet och kvalet om jag och sambon ska gå profylaxkurs. Jag gillar profylax som idé men kursen kostar 1700 kr och det känns lite...
Svar
19
· Visningar
2 646
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har hittills i mina nio veckor mått bra! Har haft ett molande i magen som mensvärk, men det har snarare bara känts som en påminnelse...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn Många frågor nu! Tror jag börjar bli lite nojjig, bara fyra månader kvar och mycket på "att göra/köpa"-listan! :eek: Har sökt svar i...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: Mist
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur fel kan ett ultraljud visa man gör för att beräkna datum för ankomst? För bebisen är 1 kg mer än vad den borde och fullt utvecklad...
2
Svar
21
· Visningar
2 634
Senast: aenglah
·
J
  • Låst
Övr. Barn Neo är 5 veckor, och har alltid haft en väldigt bra aptit. Nej, orkar föresten inte dra hela historien nu. Ska bara fråga snabbt, kan...
Svar
17
· Visningar
3 966
Senast: Jossan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vi ska ha familjen här imorgon och jag har handlat all julmaten. Till julbordet har jag även köpt lite olika ostar och kex. När...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Mysgrisen
·
D
  • Låst
Övr. Barn igår gav min dotter sina nappar till tomten (tomtebarnen). I går kväll var det svårt att få henne att sova, hon fick somna bredvid mig...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Dimmalimm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp