Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ja och det blir fett av oljan i badvattnet, så vad använder ni? Baby oil bath eller vad det nu heter, ja det finns ngt som är som ett...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har funderat en del, om kom på att jag måste fråga alla här!:D 1: I vilken ställning blev Ert/Era barn till? 2: Vart, sängen...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 508
Senast: stars
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ofta badar era småttingar? Vi fick hem badbaljan då Stina var ca två veckor och sedan dess har hon badat varje kväll (Innan det hann...
Svar
19
· Visningar
1 303
Senast: Jamtland
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har en tjej på två år och rider ca en gång i veckan med henne i bärsjal på magen eller i min ergo-sele. Hur gör ni med era barn? Får...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: Scilla
·
G
  • Låst
Övr. Barn Rökförbud på krogen drabbar barnen. Enligt en ny rapport från University College i London har det gjorts en undersökning som visar...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: Gottfrid
·
S
  • Låst
Övr. Barn Må bare få det ut; JEG ER GRAVID :banana: :banana: :bump: :bump: :love: :love: Fant det ut i dag :banana: Og kjæresten min er...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn jag är i valet och kvalet om jag ska byta barnmorska eller inte. Vad bör man förvänta sig av sin barnmorska egentligen? Jag har träffat...
Svar
18
· Visningar
2 860
Senast: mino
·
V
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag hjälp med en en VÄLDIGT HET fråga i min relation. Kan inte följa min sambo:s tankar, och behöver hjälp med att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 953
Senast: Yahoo
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har hamnat i det dilemma jag hoppades jag skulle slippa. Sonen har hunnit bli över en månad gammal (hur är det möjligt att tiden går så...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Jossan
·
U
  • Låst
Övr. Barn ...om man kan frysa Baby Semp?
Svar
8
· Visningar
898
Senast: ulda
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur snabbt efter födseln har ni tvättat era bebisar (inte bara torkat av med fuktig tvättlapp utan badat)? Hur nogrann ska man vara...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Vi hade ju en liten diskussion om hurvida den var lämplig för barn eller ej för ett tag sedan. Tänkte bara berätta att min snart...
Svar
2
· Visningar
737
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag lite försäljnings råd. Har ni sålt barnkläder? Hur gjorde ni då (blocket, tradera, lapp på ica...)? Jag har mycket...
Svar
4
· Visningar
767
J
  • Låst
Övr. Barn Vi har det lite kämpigt med vår son och vet inte hur vi ska komma till rätta med det. Han har alltid haft väldigt kort stubin. Han blir...
2
Svar
29
· Visningar
2 798
Senast: camillak
·
  • Låst
Övr. Barn ...bör nog inte läsa här... :angel: :cool: Jag har en fundering som jag haft sedan förlossningen. För även om förlossningen gick...
2
Svar
25
· Visningar
3 257
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Det är sån frustration att försöka bli gravid! Nu kanske många kommer med förnuftiga och käcka svar att "ta det lugnt och försök inte så...
2
Svar
24
· Visningar
2 189
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn :love: I lördags 21.25 föddes en liten Alfred. 3505g, 51cm med mycket hår. Kan väl försöka sätta in en bild sen, vi måste bara göra...
2
Svar
32
· Visningar
2 315
Senast: MIE83
·
  • Låst
Övr. Barn kan ha några tips om foglossning?? Eller tips ang förlossning? Ska bli mamma om 10v och blir mer och mer nervös för förlossningen...
2
Svar
21
· Visningar
1 750
Senast: ulda
·
N
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om det riktigt hör hemma här, men vår som sover ibland ivåran säng och då han är far omkring endel händer det då och då att han...
Svar
4
· Visningar
7 870
Senast: Ysa
·
  • Låst
Övr. Barn Har börjat kika lite smått på barnvagnar, men det finns ju hur många som helst att välja mellan. :crazy: Ni får jättegärna berätta...
2
Svar
22
· Visningar
4 701
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp