Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Snälla, ge mig några bra stadiga frukosttips. Min fantasi tryter och jag gillar inte egentligen att servera mackor till frukost...
Svar
9
· Visningar
2 224
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Hur löser ni detta med tomten, pappa köper tidning funkar ju inte så bra när man bor 1 mil från närmsta affär och han blev genomskådad...
2
Svar
27
· Visningar
2 950
Senast: bitch1
·
W
  • Låst
Övr. Barn Tror detta passar bäst här ( ? ) Om man väntar barn (beräknad nästa fredag) och hemlös.. kan man få hjälp av soc eller nått då och få...
Svar
13
· Visningar
1 441
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Alla ni som har varit gravida o antingen fullföljt eller avbrutit graviditeten.. När visste ni hur ni skulle göra? Blir man helt...
2
Svar
37
· Visningar
3 061
  • Låst
Övr. Barn (Eller problem är väl kanske att ta i, men iaf..) Lilla dottern sover underbart bra på nätterna, somnar nio-tio vaknar vid fyra-fem...
2
Svar
30
· Visningar
1 792
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn :bump: :bump: :banana: :banana: :banana: Den 6:e kom en liten flicka!! Jag som inte skulle ha förrän den 29:e..:confused: :D Helt...
2
Svar
21
· Visningar
1 553
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag era kloka råd och tips! Jag är tillsammans med en underbar kille sedan 8 månader tillbaks. Han har en son på 10 år, som...
2
Svar
26
· Visningar
3 372
Senast: Destiny_D
·
  • Låst
Övr. Barn I två dagar höll vi på i TR.Det gick bra,men det är klart att det är jobbigt men också lite skönt att höra alla vittnen berätta.I våra...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Görel
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vilka här har BF inom två-tre veckor nu?
2
Svar
20
· Visningar
1 614
Senast: oz_joj
·
T
  • Låst
Övr. Barn läste precis att om man har friår så riskerar man att förlora dagisplatsen till sitt barn, visst jag förstår det på sätt och vis, men...
Svar
6
· Visningar
904
  • Låst
Övr. Barn Lille Gabrijel är idag 5 veckor och äter som en häst har redan gått om storebror i samma ålder trots att Gabrijel vägde 335 g mindre vid...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: emma74
·
H
  • Låst
Övr. Barn Lite små funderingar vilka odds som är för olika kön, tvillingar etc. Vid tidpunkt av samlag och ägglossningen? Samlag några dagar före...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: horsedream
·
  • Låst
Övr. Barn Attans först får man inte förskoleplats alls och nu får jag för många platser :o Historia: Fick plats till dottern när hon var 1½år...
Svar
12
· Visningar
1 363
  • Låst
Övr. Barn Eftersom vi fick köa 13 mån för dagisplats för Vidar (och man inte får ställa sig i kön förrän barnet är 8 mån) så anmälde vi lillebror...
2
Svar
30
· Visningar
4 520
Senast: cirkus
·
E
  • Låst
Övr. Barn hej igen, här går man och försöker inte vänta på helgen, men det är nästan omöjligt!! Har lagt märke till en nytt fenomen, som kanske...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: Eina
·
N
  • Låst
Övr. Barn ...en stallegren vi tackom nu så hjärnan. Han vattnar sina fåglar fem för att förföra stjärnan....:rofl: :rofl: :rofl: Finns det några...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Tokmaja
·
B
  • Låst
Övr. Barn :rofl: Sanningen om att vara mamma Dina kläder Första barnet: Du börjar ha mammakläder så fort din gynekolog berättar att du är...
Svar
9
· Visningar
1 184
U
  • Låst
Övr. Barn Vi har försökt träna in vår lilla dotter på napp. Hon verkar gilla den för oftast så blir hon ledsen när hon tappar den och för det...
2
Svar
27
· Visningar
2 827
Senast: Splittan
·
  • Låst
Övr. Barn I morgon ska åk 6 ha fotbollsturnering i skolan. Större delen av tjejerna i min dotters klass spelar fotboll i byns lag. Det gör inte...
Svar
6
· Visningar
2 243
Senast: Snuffsan
·
A
  • Låst
Övr. Barn Var det inte idag hon skulle få sitt planerade kejsarsnitt? Jag håller tummarna stenhårt att allt går bra!!!
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp