Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

U
  • Låst
Övr. Barn Måste bara skriva hur glad jag är. Min dotter sov hela 6 timmar i sträck inatt och vaknade bara en gång, för att sedan sova 3 timmar...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu ammat i drygt två månader och det går fint! Men i ala böcker står typ att man ska ge ena bröstet tills det är tomt och sen...
Svar
17
· Visningar
3 556
Senast: vendelay
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hmm...kanske lite mysko funderingar...men jag hade lite problem att somna igår och låg o funderade på allt o inget..! Jag och min sambo...
2
Svar
36
· Visningar
5 306
  • Låst
Övr. Barn Jag har träffat killen med K, allt är underbart och vi är kära. Men det är något som bekymrar mig, han har barn. Inte just för att han...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Pettsson
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jesper är 7 månader nu och äter allt, och verkar tåla allt. Nu har han just gått över till att äta två lagade mål mat om dagen, och jag...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Eufemia
·
  • Låst
Övr. Barn I fredags var mina tjejer till familjelakaren pa halsoundersokning. Bada ar friska som notkarnor. 12-aringen (blir 13 i februari) ar 168...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 140
Senast: javill
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det nån fara med att bada i klor när man är gravid?? Har varit endel på badhuset med sonen nu sen jag blev ledig och vi har lite tid...
Svar
4
· Visningar
2 854
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att de finns listor på vad man kan och inte kan äta när man är gravid. Men som tex sill. Jag har inten aning om var den är...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Hela långa jäkla natten har jag drömt att jag födde barn. Och när huvudet var ute på bebisen, så var jag så rädd för smärtan att jag...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det när man ammar, kan man rida som innan man blev gravid? Eller blir brösten så ömma att man inte klarar intensiv ridning...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: Basilika
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nu ska sonen snart gå ner på 15 timmar är det tänkt, tänkte börja direkt efter nyår så att han inte kopplar ihop de nya tiderna till...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: camillak
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ska till läkaren imorgon (har BF då). Ska utredas om jag ska bli igångsatt pga mina fingrar som jag nu då inte har någon kännsel i alls...
2
Svar
27
· Visningar
4 608
Senast: kvarngården
·
E
  • Låst
Övr. Barn Då kanske det är på g ngt igen :D Vi "chansade" och använde inget preventivmedel idag, och enligt min menscykel, skall ÄL vara idag...
Svar
2
· Visningar
766
  • Låst
Övr. Barn Ni som redan gjort det här, hur bär man sig åt för att få en drygt tvååring mitt uppe i värsta trotsåldern att göra som man vill (dom...
Svar
10
· Visningar
2 678
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Petra och Tom skulle åka till Karolinska sjukhuset för sista delen av smörjskolan. Petra skulle bara ner i vagnsförådet och hämta upp...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Basilika
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ser att lillasyster redan skvallrat... I fredags morse födde jag en liten pojke!!! :banana: Helt otroligt hur man kan älska nån så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 103
Senast: Madick
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min son är snart 7 månader och har hittils ätit varannan timme på dan. Det är jag som har bestämt mattiderna och inte han! Vet att det...
2
Svar
22
· Visningar
1 614
Senast: Zaria
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vi har nu kommit fram till att vi nog är väldigt sena med att lära vår snart 7 månaders son att somna själv. Vi har alltid gjort så...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn En kompis träffade mannen i sitt liv, flyttade till Australien och nu är de hemma för att döpa sin lilla dotter. :love: Nu till det...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver tips om vad man kan ge i julklapp till ett barn på 14 månader ? Det är min brorsson och jag har ingn anning om vad ett barn...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: diamonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp