Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn Någon som provat akupunktur mot illamående. fungerade det? fick ni prova flera ggr innan det gav resultat eller funkade det på en gång?
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Snurrfian
·
C
  • Låst
Övr. Barn -Mamma........ * Mmmmm va e de.. -Duuuu * Ja men va e de?? -Du sjunger fint *Å!! Så snäll du e gumman! (Sträcker stolt...
Svar
18
· Visningar
1 424
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn David fick en släng av vinterkräksjukan i fredags. Han har kräkts och skitit diarré om vartannat både natt och dag sedan dess. I lördags...
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: Inte_Ung
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det bara jag som tycker att skötborden är alldeles för korta?? De "vanliga" skötborden, typ väggskötbord eller helt "vanliga" på ben...
Svar
13
· Visningar
1 554
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni, situationen är som följer. Har en bebis på drygt en månad:love: ammar för fullt och amningen fungerar ypperligt. Har...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn alltså Emma blev förkyld, näsan började rinna förrförra torsdan och hon var ganska rejält förkyld med skrällig hosta och ett konstant...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Luff
·
M
  • Låst
Övr. Barn har verkligen dragit mig länge för att ringa detta samtal.. Men de finns verkligen ingen plats för en till bäbis just nu.. urs.. de...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: wingil
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag och mitt ex har en son ihop, vi var tillsammans i fem år innan vi bröt upp och det är nu över två år sedan vi separerade. Det var...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: cirkus
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag längtar så efter att få barn. Det känns helt hopplöst. Jag har ny pojkvän och där kommer det inte hända något på länge. Jag har...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Julle
·
  • Låst
Övr. Barn Vad sa era småttingar först? Freddy säger "TiTaa" titta, alltså :D fast lite viskande sådär. När han ser nån av katterna så säger...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Inte ens nu på slutet av min graviditet har jag haft särskilt svårt att röra mig eller så. Har varje dag på jobbet suttit på golvet med...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: oz_joj
·
C
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn, gillar ni detta program? Jag tycker det är skit coolt och hon är en hjälte!!! (inte alltid kanske, men hon har ofta en...
2
Svar
38
· Visningar
2 704
Senast: Stollan
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hur känns det för alla? Nervöst eller bara kul? Har ni funderat något angående förlossningen? Själv är jag hypernervös, jag har...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Leyla
·
F
  • Låst
Övr. Barn Min femåring tappade sin första tand igår, en mycket stor händelse. Han ringde till farmor, mormor, två av sina mostrar och en kompis :D...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: frukanon
·
  • Låst
Övr. Barn Jösses vad fort tiden går...redan 8 år.han har fått ett Xbox så nu vet jag vart jag har honom resten av dagen:smirk: Tycker inte det...
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: Jarrah
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ja, det var frågan. :D Tycker det är så svårt att veta och alla jag pratar med ger sina så mycket. Jag helammar och ger än så länge...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 989
  • Låst
Övr. Barn och det här är en sån gång.. hur f*n tänker dom? :cry: http://www.expressen.se/index.jsp?a=477740
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: Zaria
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag ska passa kompisens 5:åriga flicka några dagar. Jag har träffat flickan mycke och vi trivs bra ihop men min erfarenhet av barn är...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har funderat lite på efternamn. Min sambo är ju isländsk, och deras efternamn ärvs ju inte på samma vi som det görs här. Så om jag...
Svar
18
· Visningar
2 458
Senast: Rockriddaren
·
B
  • Låst
Övr. Barn För att göra en sammanställning. Vilka har BF nu inom kort? Jag är beräknad 29/11, mindre än en vecka kvar :) . Vilka av er är också på G?
Svar
10
· Visningar
821
Senast: Leyla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp