Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn Ska på dop i helgen, vad köper man till en tjej på 1 år? :crazy:
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Lupin
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver ha lite fina dikter. Dikter om barn eller liknande. Någon som har någon eller vet var man ska leta?? Väldigt tacksam för...
Svar
8
· Visningar
18 958
Senast: GaurdianAngel
·
  • Låst
Övr. Barn En vän till mig som var planerad att föda i dec/jan-skiftet ringde mig i veckan och talade om att hon blivit mamma :crazy: Lille knyttet...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Grim
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag ska göra en bok till mitt brorsbarn. Det ska innehålla foton och lite text. Men boken är 20 sidor och det vore kul med lite andra...
Svar
6
· Visningar
690
Senast: GaurdianAngel
·
  • Låst
Övr. Barn Jepp, nu har det snart gått tre veckor sedan lilla Stina tittade ut, och livet är rätt härligt! Och roligt har jag, för jisses vad...
2
Svar
29
· Visningar
2 043
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Vet barnen vad dom säger? vad dom gör? Kom cyklandes från stallet för ca.½ timme sen & då hörde jag ett fasligt liv inne från ett...
Svar
11
· Visningar
1 115
H
  • Låst
Övr. Barn Jag kan inte ha min storlek på skor som jag ALLTID har haft. Va ner på skohuset & skulle köpa nya skor, får inte på mej nån! Får man...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: Lupin
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur ska ni lägga upp er föräldrarpenning? Ta ut maxbeloppet på en gång, alltså ta ut för alla dagar. Snåla till det lite grand och...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Det börjar bli dax att köpa barnvagn, eller åtminstone börja titta. Den vagnen jag fastnat för, men ej bestämt att vi ska köpa, kan även...
Svar
9
· Visningar
1 039
  • Låst
Övr. Barn Har jag förstått det hela rätt?? Enäggstvillingar: Kan både vara av samma och olika kön? Tvåäggstvillingar: Alltid olika...
Svar
7
· Visningar
3 254
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn I mitt yngsta barns klass bestämdes det på terminens föräldramöte att varje barn skulle betala 200 kr/termin till klasskassan. Själv...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Vår äldsta son som nu är 3 ½ år (nr 3 i barnaskaran) vill inte prata svenska. han hör som han ska och han förstår oss mkt väl, men vill...
Svar
18
· Visningar
1 753
Senast: Javan
·
B
  • Låst
Övr. Barn vad ska man göra med en 9-åring som bara skriker hela tiden och aldrig lyssnar eller pratar om det är något?? :crazy: hon har varit...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: susekl
·
  • Låst
Övr. Barn Låt oss säga att ni har två barn, sådär tio och tolv år gamla. Av någon anledning behöver ni vara av med dem i dryga två timmar...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 237
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn ... det ÄR en Heffaklump! ;) Var till BM idag, och hon skrattade faktiskt åt min "lilla" dotter... Stina blev tre veckor idag, när...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: vendelay
·
J
  • Låst
Övr. Barn Vet ni vad som gäller? Jag blir ju snart mammaledig, och bor ihop med sambon och sambons dotter varannan vecka. Hur mycket har vi rätt...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
12 649
  • Låst
Övr. Barn Syrran ringde precis från sjukhuset, hon har åkt in pga dåliga "blodplättvärden" och hon ska sättas igång antingen ikväll eller imorrn...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Kan små barn få jobbigt av att åka runt en massa? Alltså för att förklara det lite närmare: :smirk: Om man är mycket ut och rallar...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nyss fått reda på att jag är gravid!:banana: Än så länge mår jag toppen! Nu till min fråga: Jag undrar hur länge har ni ridit...
Svar
5
· Visningar
1 062
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju varit en del på en skola där det går rätt många barn som har det rätt "torftigt" hemma, både när det gäller ekonomi och...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: mino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp