Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Är hemma med sjukt barn. Det var full kräkfontän sent igårkväll och till slut somnade den lilla stackaren sittandes i soffan lutad mot...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: emma74
·
K
  • Låst
Övr. Barn http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2207&a=491699&previousRenderType=2 Hur ska man göra livet drägligt för småbarnsföräldrar...
Svar
18
· Visningar
1 252
Senast: mino
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en fundering. På många magar har jag sett en lodrätt pigmentförändring i form av ett sträck. Hur kommer det sig att den...
2
Svar
26
· Visningar
3 304
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Hade träff med förädragruppen härom dagen och blev lite fundersam. En blivande mamma skulle vara ledig fom nu, dvs i en månad innan...
2
Svar
25
· Visningar
1 687
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Är ju bara halvvägs (v 21) så frågan är väl lite tidig, men man funderar ju över så mycket när man är gravid. Kom att tänka på...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på Junibacken nu i veckan med "min skola". Jag blev lite förvånad över alla mammor med små barn, från några månader till kanske...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Lupin
·
W
  • Låst
Övr. Barn Sitter här och funderar för jag har ensam vårdnad om bebisen som kommer men då ska väl inte pappan ha föräldralediga dagar mm? Men...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: wingil
·
  • Låst
Övr. Barn Korta frågor: Finns det någon här som är jourfamilj? Hur fungerar det? Vilka är kriterierna för att få bli jourfamilj?
Svar
9
· Visningar
3 989
Senast: annabella
·
T
  • Låst
Övr. Barn I oktober var våran 3 åriga son jätteduktig, plötsligt började han säga till när han var kissanödig, trots att han hade blöjor på sig...
Svar
4
· Visningar
2 518
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Studerade mina 2 barns journaler o såg att etablerade värkar började 11 med båda sedan föddes första sonen efter 2 tim o 5 min o 20 min...
2
Svar
30
· Visningar
2 968
Senast: Grim
·
T
  • Låst
Övr. Barn Var hos bm idag igen. Hon ville sjukskriva mig bara efter att ha sett mig i några minuter.. :smirk: Men hon blev väldigt glad när jag...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: Lupin
·
A
  • Låst
Övr. Barn med nyfikenheten?? Jag slutade med p-pillerna för 3 veckor sen, hade äl i måndags och nu är det bara en evig väntan på att kunna göra...
2
Svar
36
· Visningar
2 477
  • Låst
Övr. Barn Jag hade en föreställning om att kvällsmaten skulle vara som en slags sammling. Man äter, samtalar och har trevligt. Frågar varann vad...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter är nästan 10 och för 6 år sedan separerade jag och hennes pappa. Han har under desa år levt ensam och vi har delat upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 187
Senast: MaLu
·
K
  • Låst
Övr. Barn Har insett att det är en hel massa saker man bör undvika när man är gravid... vissa ostar, kaffe i mängder, mina migräntabletter :eek...
2
Svar
34
· Visningar
3 509
Senast: kluckan
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ja, vad säger man till en mamma och pappa som mist sin femåriga son i en olycka. Det är så tragiskt, onödigt, meningslöst och ledsamt...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: javill
·
  • Låst
Övr. Barn Idag kände jag den första riktiga sparken eller vad man ska säga. 3 st sparkar ca 5 cm från naveln på vänster sida. Visst har jag känt...
Svar
16
· Visningar
1 078
V
  • Låst
Övr. Barn till sjuåring. Mitt lilla :love: kusinbarn fyllde sju igår, hon ska få en sammanslagen födelsedagspresent/julklapp när jag åker upp i...
Svar
5
· Visningar
2 040
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Snart ska sambons son börja bo här halva tiden. Jag funderar lite på hur ni andra med växelvist boende gör med ekonomin. Delar ni på...
Svar
8
· Visningar
1 799
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Men... 'Kan' man som förälder (mamma) tycka olika mycket om sina barn eller sitter ens barn så djupt rotade i en att man älskar dem...
Svar
12
· Visningar
1 013
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp