Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn Efter mycket vånda och med stöd av er på Buke och min mor hade jag tillslut accepterat tanken på att försöka bli gravid med...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 570
Y
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det på andra familjer var man har styvmor/far eller styvdotter/son, extrabarn, bonusbarn name it! Hur får ni vardagen att...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: yazmin
·
  • Låst
Övr. Barn Min äldsta dotter har haft glasögon sen hon var fem,om BVC lyssnat hade hon haft dom ännu tidigare.Igår var vi och beställde nya då...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Basilika
·
D
  • Låst
Övr. Barn Min vän har precis fått reda på att livmodern var tom. Hon blödde knappt alls, men så var det tydligen. Fostret hade tillbakabildats...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: deepestsea
·
B
  • Låst
Övr. Barn Fick ett sms idag av en från "gravidsimmet", hon har fått en son igår. Det står att förlossningen pågick i 80timmar och slutade med ett...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: No1
·
  • Låst
Övr. Barn Och hade en kort värk för en stund sedan! Jag ska föda snart ÄNTLIGEN! DE senaste dagarna har magen varit alldelles öm och bebisen har...
2
Svar
36
· Visningar
2 404
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn Min snart 7 månaders knodd äter havregrynsgröt till kvällsmat (i övrigt ammas han bara). Ikväll satte han i sig 1½ vuxenportion gröt och...
Svar
10
· Visningar
1 194
  • Låst
Övr. Barn "Totalt 15 månaders föräldraledighet, varav fem öronmärkta månader för pappan och fem för mamman. Det föreslås i regeringens utredning...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
10 218
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ligger det till egentligen? Jag har hört båda dessa påståenden och jag undrar vilket som stämmer. 1.) Det är positivt att vara...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: Roheryn
·
O
  • Låst
Övr. Barn Hej! Ja nu undrar väl alla vem jag är, en oseriös som precis blivit medlem och bara ställer en sån här fråga? Men jag vill helst inte...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Osäker_
·
  • Låst
Övr. Barn Så här ser min situation ut: Jag har en häst som jag gärna skulle vilja muskla upp och utbilda. Jag har ett barn på ca 6 månader. Det...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: TBT
·
B
  • Låst
Övr. Barn Båda mina äldsta barn går i högstadiet och det slår mig hur tråkigt och ospontant deras liv är. Förutom deras sportträning som de ägnar...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Cilva
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har länge velat ha barn dvs i många år men det känns som om det aldrig blir rätt tidpunkt. Jag är väldigt glad i barn och är allmänt...
Svar
12
· Visningar
1 019
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite nyfiken på om ni som är gravida eller har varit gravida har fått någon "känsla" av vilket kön det är ni har därinne. Och om...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Ann
·
K
  • Låst
Övr. Barn på tråden om att "få" vara i stallet. Varför tror/vill folk leva exakt samma liv när de får barn som innan de fick barn? Varför ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 020
Senast: Pauling
·
  • Låst
Övr. Barn FINNS det skottkärror som är lagom stora för barn över 4-5 år? Eller är det den lilla röda plåtkärran som är lagom från 2 år och sen...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: ameo
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vet någon var man kan köpa lite finare leksakshästar och stall som passar till hästarna? Gärna också olika prylar och utrustning till...
Svar
2
· Visningar
2 679
Senast: benjamin
·
C
  • Låst
Övr. Barn och rida medans sambon/maken tar hand om barnen? Min idiot till sambo anser att hans fritidsintresse (bilar) är mkt viktigare än...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 799
Senast: Eivor
·
  • Låst
Övr. Barn Hur var ni veckan, dagarna innan ni födde? Märkte ni ngt eller var ni som vanligt? Vissa boar ju som tokar, kan inte sova eller blir hur...
Svar
11
· Visningar
6 814
Senast: Sweet Chili
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska dit första gången i morgon. Vad kommer dom göra då? Ska ha min sambo med mig, brukar man ha det? Jag känner mig helvilsen :crazy:
2
Svar
26
· Visningar
2 907
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp