Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hur står man ut med illamåendet när man är gravid? Jag fattar inte hur jag ska klara jobb, barn, hem och hästar när jag mår som en stor...
2
Svar
25
· Visningar
3 409
Senast: bananabambi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag hoppas att någon kan hjälpa mig att reda ut hur mycket min sambos son kostar att ha på förskolan. Han är 4½ år gammal och går i...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: mirandis
·
U
  • Låst
Övr. Barn Idag har vi äntligen kommit hem från BB. Sara föddes i torsdags! :) Det blev en ganska dramatisk förlossning. Vattnet gick vid 01.45...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 265
Senast: Fullblod
·
S
  • Låst
Övr. Barn Någon som vill se? Älsklingen Igen Sover På lekmattan
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar tröttna på mig själv nu. Alla andra har gjort det för längesedan tror jag. Gubben har börjat på att kalla mig "grinkärring"...
Svar
2
· Visningar
3 458
Senast: paradiset
·
J
  • Låst
Övr. Barn Är det nån mer än jag som skrivit en födelse/förlossningsplan att ge till er barnmorska? Jag fyllde först i födelseplanen man får från...
Svar
11
· Visningar
2 919
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Såg på babyboom igår, Anna Wahlgren var där och hävdade att ALLA bebisar skulle ha andningslarm för att minska risken för plötslig...
2
Svar
34
· Visningar
3 825
  • Låst
Övr. Barn Min pojkvän har två tvillingbröder på snart 4 år gamla. De två har börjat leka med våran grannpojke som är runt 5 år på gården, han...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: catya
·
  • Låst
Övr. Barn Vad behöver man som nyblivna föräldrar? Vi väntar första barnet i början av december. Har fått massor av begagnade kläder (även köpt...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Som förra graviditeten i vecka 36, rastlös men urtrött. Ögonen svider, visst jag kissar varje timme men sover ändå ca 10 timmar och...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Såg ni tvprogrammet tidigare i veckan om att män har mjölkkörtlar och kan producera mjölk? Forskarna var oense om huruvida det var...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: havreflinga
·
M
  • Låst
Övr. Barn insprerad av alla babyfoto visar jag upp min sötnos, jesper 6 månader.
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag hittat sladden till digitalkameran och vill så klart visa upp min heffaklump. Stina Var och vägde henne idag, hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 039
Senast: Fiffi1
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! jag har bara några små funderingar : *Hur lång tid tog det från att du slutade med P-medel tills: a) Första mensen...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Inatt hade jag såpass med sammandragningar att jag inte kunde sova så jag tog 2 alvedon och det gick över. Nu idag är jag säker på att...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: paradiset
·
Y
  • Låst
Övr. Barn jag har alltid läst och fått höra att havande skaps förgiftning får man bara vid första gradiviteten och att risken för att få det igen...
Svar
15
· Visningar
5 010
Senast: doxrainyjune
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nån som har tips på nån bok som man kan läsa för det blivande storasyskonet så att man kan hjälpa barnet att "förstå" vad ett...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Flip-Flop
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hur länge lever spermierna i kvinnan egentligen? :confused: Har hört att om man önskar sig en tjej ska man ha sex före ägglossningen...
Svar
15
· Visningar
5 222
Senast: Kimz0r
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag upptäckte till min stora fasa att jag fått någon typ av "mellanblödning" nyss. När något inte är som det ska blir jag orolig. Det...
Svar
2
· Visningar
18 872
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn jag har klurat lite på en fråga som kanske e väldigt simpel hehe...men hur många av er har fått bristningar som syns på magen när ni...
2
Svar
23
· Visningar
1 608
Senast: ponnytokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp