Inskrivning på MVC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Inskrivning på MVC

De försökte lyssna på hjärtljud nu, men det hördes nada. Men det var förmodligen mitt fel då jag hade kissat precis innan :o

Men jag känner mig fortfarande nojjig över att det liksom inte finns något där inne. Därför ska jag nu börja rökna dagarna till UL. :banana:
 
Sv: Inskrivning på MVC

Vill mest bara säga grattis till graviditeten, vad roligt!! :)

Jag har haft sambon med till alla BM-besök, det kan man ju göra som man vill.
 
Sv: Inskrivning på MVC

Just det där att man tror att man har inbillat sig att man är gravid har jag hört av många... Jag var helt övertygad om att jag skulle bli utskälld på UL i v17 för att jag inte var ett dugg gravid... Men båda gångerna har det varit ett litet"kryp" där inne...:love:

Grattis och jag hoppas att allt går bra i fortsättningen!
 
Sv: Inskrivning på MVC

Aha, så det är inte så ovanligt att man är såhär?

Jag hade trott att jag skulle bli typ utskälld för att jag inte alls var med barn, eller få en föreläsning om hur mycket jag väger (Vägde 87.5. Har på drygt ett år gått ner från 98 till 81, men nu hade jag visst gått upp lite :o ) Men hon sa ingenting om vikten, det var skönt. Nu ska jag försöka röra på mig ännu mer, och äta som jag gjorde innan.
 
Sv: Inskrivning på MVC

du kanske är som jaf då? Gick från 48 till 53 på en vecka typ, sen lugnar det ner sig som tur är.

Jag kommer ihåg dina trådar eftersom jag själv var gravid då och tyckte synd om dig som fick mens hela tiden.
Men den som väntar på nått gott.....:banana:
 
Sv: Inskrivning på MVC

nordsvensken skrev:
Det är dock lite synd om honom som inte får chansen att känna sparkarna, jag känner dem väl nu (v20, första gången i v17) men han kan bara höra vad jag säger, inte känna något ännu!

Å du, GRATTIS!
Men SNART får han nog känna dem och blir antagligen väldigt lycklig. min sambo "samlar" fortfarande på sparkar. Jag trodde han tröttnat för länge sen men nej, han myser fortfarande när det rör sig i magen och ska känna. Nästan pinsamt när vi är hos tex mina föräldrar och jag vill låta dem känna och sambon nästan blir ledsen över att han inte får...
 
Sv: Inskrivning på MVC

bananabambi skrev:
De försökte lyssna på hjärtljud nu, men det hördes nada. Men det var förmodligen mitt fel då jag hade kissat precis innan :o

Men jag känner mig fortfarande nojjig över att det liksom inte finns något där inne. Därför ska jag nu börja rökna dagarna till UL. :banana:
Oj, hjärtljuden lyssnade de inte på hos mig förrän kanske efter vecka 20 ungefär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: falukorw
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
731
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 814
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 989
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp