Vad har ni i magen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad har ni i magen?

Det kanske är en av varje !!!

När min första flicka var ute så tyckte jag det var urkoolt att jag fått en tjej, för den andra måste ju garanterat vara en grabb...men två tjejer var det. Konstigt värre.

Innan ville jag inte ha enäggstvillingar, utan helst tvåäggs, men så blev det inte heller - och det känns rätt, vad man än får.
 
Sv: Vad har ni i magen?

Innerst inne kände jag hela tiden att det var en flicka (vilket det var) men jag försökte på något sätt ändå förklara det logiska (eller ologiska?!???) i att det nog ändå var en kille... Förklarade det med att min mage var framåtmage, att alla vänner fått flickor och att det nu var dags för en pojke, att den sparkades så mycket att det nog var en pojke etc. Egentligen var det nog bara ursäkter för att jag inte riktigt vågade erkänna att jag hoppades på en flicka.

Men nu kan jag erkänna mig väldigt glad att det blev en liten Sara! :love:
 
Sv: Vad har ni i magen?

cirkus skrev:
Det kanske är en av varje !!!

Det hade faktiskt varit lite häftigt!

Men det får bli vad det blir, bara de är friska. Men någonstans så tror jag det finns någon som planerat detta som en utmaning för mig/oss och därför blir det nog två buspojkar. Har redan planerat köpa två selar och två flexikoppel! ;) :D

/Timsetim
 
Sv: Vad har ni i magen?

hihi det återstår att se.... men knasigt att jag bara drömmer om flickor.... ena gången var det en Lovisa, andra en Ebba, sen en massa namnlösa.... såååå spännande att jag håller på att gå åt....
 
Sv: Vad har ni i magen?

Jag är så övertygad att det blir en pojke så att jag kommer att bli mkt förvånad om det blir en tjej, men super glad...:love:

Har en typisk pojkmage enl de flesta. Har själv aldrig tänkt på hur andra ser ut.
Hjärtljuden har alla gånger haft ett medel på 140 och strax där under.
Ringtestet visar pojke men min kompis var redan övertygad innan så det kan väl påverka.

Vad har ni andra haft för tecken som stämt och inte?

Ann som får veta inom de närmaste 3 veckorna (max).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 738
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 640
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp