Vad har ni i magen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad har ni i magen?

Det kanske är en av varje !!!

När min första flicka var ute så tyckte jag det var urkoolt att jag fått en tjej, för den andra måste ju garanterat vara en grabb...men två tjejer var det. Konstigt värre.

Innan ville jag inte ha enäggstvillingar, utan helst tvåäggs, men så blev det inte heller - och det känns rätt, vad man än får.

Innerst inne kände jag hela tiden att det var en flicka (vilket det var) men jag försökte på något sätt ändå förklara det logiska (eller ologiska?!???) i att det nog ändå var en kille... Förklarade det med att min mage var framåtmage, att alla vänner fått flickor och att det nu var dags för en pojke, att den sparkades så mycket att det nog var en pojke etc. Egentligen var det nog bara ursäkter för att jag inte riktigt vågade erkänna att jag hoppades på en flicka.

Men nu kan jag erkänna mig väldigt glad att det blev en liten Sara! :love:

cirkus skrev:
Det kanske är en av varje !!!

Det hade faktiskt varit lite häftigt!

Men det får bli vad det blir, bara de är friska. Men någonstans så tror jag det finns någon som planerat detta som en utmaning för mig/oss och därför blir det nog två buspojkar. Har redan planerat köpa två selar och två flexikoppel! ;) :D

/Timsetim

hihi det återstår att se.... men knasigt att jag bara drömmer om flickor.... ena gången var det en Lovisa, andra en Ebba, sen en massa namnlösa.... såååå spännande att jag håller på att gå åt....

Jag är så övertygad att det blir en pojke så att jag kommer att bli mkt förvånad om det blir en tjej, men super glad...:love:

Har en typisk pojkmage enl de flesta. Har själv aldrig tänkt på hur andra ser ut.
Hjärtljuden har alla gånger haft ett medel på 140 och strax där under.
Ringtestet visar pojke men min kompis var redan övertygad innan så det kan väl påverka.

Vad har ni andra haft för tecken som stämt och inte?

Ann som får veta inom de närmaste 3 veckorna (max).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 659
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
343
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 504
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka