Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Är han snäll? Tydligen en vanlig fråga till föräldrar som har bebisar. Som djurägare (häst och hund) finner jag frågan ganska svår...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: ainasoja
·
3
  • Låst
Övr. Barn hej hej´...Dags att köpa en ny sittvagn för den vi har nu rasar nog sönder. Nu till min fråga, vad ska man välja mellan. Felicia är 3 år...
Svar
13
· Visningar
2 530
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Vidar är paketfixerad och vill både få och ge paket. Jag försöker fokusera mer på omateriella ting men att vilja ge är ju ändå en bra...
Svar
18
· Visningar
5 853
Senast: oz_joj
·
U
  • Låst
Övr. Barn Det verkar nästan som att foglossningarna har kommit tillbaka. Jag har hört att man kan få foglossningar även efter att barnet har fötts...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Lilla dottern har "börjat" med något underligt på kvällarna. Hon är i vanliga fall världens mest lättskötta lilla bebis, men som nu...
Svar
18
· Visningar
1 160
Senast: camillak
·
B
  • Låst
Övr. Barn ...som de kan "lapa" ur, ser ut som en liten såssnipa i plast. Vart köper man dem?
Svar
3
· Visningar
2 425
Senast: Blixtra
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur gjorde ni när de var små, eller har de sovit i egen säng från början? Jag köpte en fin säng till Linn med orden att aaaaldrig...
2
Svar
37
· Visningar
2 530
Senast: elbereth
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nu har den kommit.. halsbrännan... det har gått så bra ända tills nu (v.31) men nu kom den alltså.. och det är ju så många veckor kvar...
Svar
10
· Visningar
3 050
Senast: vendelay
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig, snälla!!! Orkar inte en natt till som den igår. Sonen är nu 3 veckor gammal och hittills har det mesta gått rätt bra. Men...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: Mysaan
·
A
  • Låst
Övr. Barn jag är 19 år och det var itne alls länge sedan jag var en liten rebell. jag har en syster som är 15 år och ute och springer varje kväll...
Svar
0
· Visningar
3 157
Senast: Anja586
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är kanske gravid :banana: ….och fyller snart 38 år. Finns det några andra här som fått barn I den åldern, och hur har ni resonerat kring...
2
Svar
21
· Visningar
3 528
  • Låst
Övr. Barn Hör ibland personer som gjort nupp-test, men har inte kommit mig för att fråga vad det är. Så vad är det? :D /Timsetim
Svar
8
· Visningar
4 509
Senast: Mist
·
  • Låst
Övr. Barn Behöver förslag på billiga julklappar till två tvillingspojkar på 4 år. Är till pojkvännes småbröder, har alltid köpt tillsammans med...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: replica
·
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni andra som varit sjukskrivna gjort med föräldrapenningen? Min läkare sjukskrev mig på halvitd nu ( var tidigare sjukskriven på...
Svar
5
· Visningar
1 610
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn När jag pluggade var det en nödvändighet att jag var hemma med barnen om de var sjuka (jag förlorade inga pengar men fick plugga desto...
Svar
18
· Visningar
1 316
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn min son vill inte gå till dagmamman. Det är krig varje morgon och eftersom jag jobbar natt är jag trött o hungrig när jag kommer hem på...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: frukanon
·
  • Låst
Övr. Barn jag vaknar nästan varje natt runt 4-tiden och har jättesvårt att somna om. Brukar somna om typ en halvtimme innan jag ska gå upp och sen...
2
Svar
21
· Visningar
15 058
Senast: ulda
·
E
  • Låst
Övr. Barn Nu har plötsligt min son fått för sig att nästan all mat är äcklig och ska inte ätas. Igår åt han ganska bra bara lite fjant vid...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Gnist
·
  • Låst
Övr. Barn Har en sjuårig dotter som är helfrälst på Harry Potter och nu vill hon självklart titta på den nya filmen. Men nu varnar massmedierna...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 056
Senast: horsedream
·
  • Låst
Övr. Barn Har en son på snart 8 år som inte har träffat sin pappa på snart 3 år.i dag kom han på att han och hans pappa har namnsdag och bröt ihop...
2
Svar
32
· Visningar
2 399
Senast: charmant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp