vilka på tur?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vilka på tur?

Fast jag tycker det var rätt skönt med inga besökstider alls för vi var inte säkra på att vi ville ha besökare och nu var de ju tvungna att ringa och fråga för att kunna träffa oss. Nu kände vi att det gick bra men hade vi inte velat hade de aldrig bara kunnat droppa in för det får man ju inte. Istället kunde vi styra dem att komma när vi ville och inte alla samtidigt. Dessutom som sagt inga andra baciller som vandrar runt inne på BB, de som besöker gör det utanför vid hissarna och dit har bara de som ska till/från BB ärende.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det var tre hopprundor som övertygade stort. Frida Andersén, Louise Romeike och Sofia Sjöborg var alla felfria på hinder när CCI4*S i...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jill Humphrey och Chromatic BF låg femma efter två finalomgångar av hästhoppningens världscupfinal. Men strax efter gårdagens tävlingar...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
28 114
Senast: sthu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp