Sova naken?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sova naken?

Det måste som dagispersonal vara svårt att avgöra... I det här fallet tror jag att de hade försökt att fråga och nämna lite försiktigt för mamman vad flickan hade sagt, men "budskapet" om misstankarna gick ändå tydligt fram. De hade dock inga problem när mamman i fråga förklarade!:smirk:

Jo, det är klart att det även finns kvinnor som har dessa sjuka böjelser, men männen verkar ju ändå vara överrepresenterade.
 
Sv: Sova naken?

:rofl: :rofl: :rofl:

...men skönt ändå att personalen tog tag i det..! ...för tänk om...hu
 
Sv: Sova naken?

Haha! Vilken syn! *får upp bilden av tuttar modell kassler i nätbyxorna*:rofl: :d
 
Sv: Sova naken?

På nåt vis tror jag att jag nog kommer att tänka o känna ungefär som du om/när jag får barn..! Vissa är ju så pass "naturliga" att de låter barnen pilla o känna lite hur som helst, men så vill nog inte jag ha det. Tror att det är viktigt att lära sig att det trots allt finns en "gräns".
 
Sv: Sova naken?

MaLu skrev:
Jag har definitivt inte funderat på den här frågan tidigare men jag kan ju tänka mig att när man fått barn (och de blivit lite större så att de sover mer själva) så kanske man får springa upp på nätterna/tidigt på morgonen. Då kan det ju vara skönt att ha ngt på sig så att man slipper springa omkring i huset naken.
Jag har också tänkt på det, vi som har bla en hållplats utanför så de som står där ser rätt bra in till oss. Hur kul ska de inte ha om jag skuttar naken omkring... Redan nu glömmer man ibland att stänga dörren in till arbetsrummet (som passeras in till sovrummet) och persiennerna där inne är sällan neddragna.

Nåja, lite kanske man får bjuda på... ;)
 
Sv: Sova naken?

EN morgonrock hängades bredvid sängen löser det problemet - OM man nu ser det som ett problem... :p
Jag springer ofta genom huset spritt språngandes. Skulle någon råka passera utanför och titta in just då så får jag väl bjuda på det :p Dock inte särskilt sannolikt, då vi bor ute på landet på en icke genomfartsväg...
 
Sv: Sova naken?

Silverkedjan skrev:
...fast det har ju en del kul konsekvenser :D

Vidar 4 år hemma hos pappa: "Classe (min sambo) har åsså en snopp. Han har en STOR snopp!!!"

ooops :o

:D

Det få mig och tänka på när vi var på IslandshästVM 2003.
Sonen skall duscha med pappa och hans vänner.
Väl inne i duschen tittar sonen på alla och utbrister:

- Pappa du har störst snopp av alla!

Som många män är bröstar han upp sig och blir MYCKET nöjd.

En annan utbrister snabbt -Men jag har ju duschat kallt! :D :D

Jag höll på att dö när jag hörde vad denne hade sagt. Han kan inte ha tänkt sig för när han sa så.

Av barn får man ärligheten.

/Åsa
 
Sv: Sova naken?

oz_joj skrev:

:D Jo men nu så har jag ingen "nytta" av den längre.
Vi bor inte tillsammans. Den "nye" kan inte skryta med det.... men har andra kvaliteter :p
 
Sv: Sova naken?

Det är väl mer att vi inte har några dörrar i huset.. och jag tenderar ju att slänga av mig täcket på natten, inte så kul för tonåringarna om de ev skulle ha en kompis som sov över tex :o :smirk: :D
 
Sv: Sova naken?

Som Silverkedjan sa, hade även jag jäääättefina engångs-nät-trosor (boxershorts snarare) på BB. Och det finns sjukhusskjortor att låna. Man känner sig kanske inte så sexig i denna mundering, men sexighet är knappast nåt man direkt tänker på på BB.

Väl hemma sover jag i trosor och Apotekets supermjuka (men urfula) bh (nödvändigt för att hålla amningsinläggen på plats). Trosor är även nödvändigt hemma för att hålla bindor på plats.

Normalt sover jag i trosor och nattlinne. Saknar nattlinnet nu för jag fryser så lätt, men man kan inte ha nattlinne och amma.
 
Sv: Sova naken?

Jag minns när jag låg inne med brutet ben de där jättenattskjortorna... Sexig? Nej, inte det minsta. :p

Men skönt att slippa bloda ned egna kläder (jag fick fört en sån där hoffman, dvs en slags stålställning inskruvad i benet och det blödde ett tag), kan tänka mig att man tycker så efter en förlossning också...
 
Sv: Sova naken?

heylan skrev:
Haha! Vilken syn! *får upp bilden av tuttar modell kassler i nätbyxorna*:rofl: :d

hrmpf:mad:

:D

Du missade att det var typ ett badlakan inknölat framför varje tutte för att i möjligaste mån suga opp överskottet... :p

Rumpan däremot var kassler med blöja :rofl:
 
Sv: Sova naken?

*knapplån*

Jag har alltid sovit naken och slutade inte med det för jag fick Felicia...
 
Sv: Sova naken?

oz_joj skrev:
Men skönt att slippa bloda ned egna kläder .

Exakt så tänker man :D Och har man tuttar som överpumpade badbollar som läcker litervis sparar man så där 50 kg tvätt på att stanna 3 dar på familjerum :bow:

Fast jag har världens bästa sambo. Han tyckte jag var sexig även på BB.

En så "blind" karl måste man väl hålla fast vid :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: Modest
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 636
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 243
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp