Hur blev Ert barn till?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur blev Ert barn till?

Mina barn kom till världen tråkigt!

1: I vilken ställning blev Ert/Era barn till?Ettan blev till i missonären, tvåan i missionären och trean bakifrån i skedställning.

2: Vart, sängen, hallen, köket, utomlands, jobbet ?Alla tre vart till i sängen. :)

3: Var barnet planerat innan det kom till?Ettan var inte planerad men otroligt älskad, tvåan planerad, kämpad för och otroligt älskad och trean oplanerad men ack så älskad.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

1: I vilken ställning blev Ert/Era barn till?

Missionären, tror jag.

2: Vart, sängen, hallen, köket, utomlands, jobbet ?

I sängen.

3: Var barnet planerat innan det kom till?

Jodå mycket väl.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

giowanna skrev:
Känner man verkligen när det blir och inte blir?!

Tja, kör man med ägglossningstest är det rätt lätt att veta om det blir... (några veckor senare). :angel:
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

ahaaa, men då måste man ju köra med det...

ÄL-test menar jag...

ingen som kännt av om det blivit till utan test?

det är faktiskt inte alltid det går på direkten, utan kan ta upp till 7 dar!

Tack för alla svar!!*bow*
Missionären är en klassiker, doggystile oxå!
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Första gången kände jag att "där jävlar satt den, shit oxå!" :rofl:

Den här gången skojjade jag med min sambo och sa "tänk om jag blev på smällen nu" :banana:
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Båda blev till i sängen, ställningarna minns jag inte. Nr 1 var oplanerad men inte nr 2.
Dock minns jag att det kändes direkt vid nr. 2 att det "tog sig"

En vän till mig blev gravid vid ett kärleksmöte, trots att hon var helt fel i menstruationscykeln. Dock har hon alltid känt när hon har ägglossning o det fick hon då, fast hon hade minst en vecka kvar egentligen.... och hon kände också direkt att det "tog"...
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

1: I vilken ställning blev Ert/Era barn till?
missionären

2: Vart, sängen, hallen, köket, utomlands, jobbet ?
sängen

3: Var barnet planerat innan det kom till?
nej, men hon blev väldigt älskad väldigt snabbt.

;)
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

*kl*
Ni som säger att ni vet vilken ställning, plats etc...

Hur sällan hade ni sex egentligen?

Hur kan ni veta att det var skjutet på torsdag eftermiddag som satt och inte fredag, söndag eller måndags skjutet som tog?

Själv vet jag inte vilken av alla gånger det var, men jag kan spåra det till vilken vecka det var.

Planerat? Ja efter 5 år med preparat och hormoner så kan man väl kalla det planerat...
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

kristel skrev:
*kl*
Ni som säger att ni vet vilken ställning, plats etc...

Hur sällan hade ni sex egentligen?

Hur kan ni veta att det var skjutet på torsdag eftermiddag som satt och inte fredag, söndag eller måndags skjutet som tog?

.

Exakt :D

Säger som tidigare, det finns alternativa tillfällen och inget sätt att ta reda på från vilken laddning den till slut vinnande spermien kom :cool:
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

tja vi avslutade med doggy alla gånger, ÄL den aktuella dagen även om vi körde sisådär 3 ggr per dag den veckan för att vara säkra på att pricka in ÄL!
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Basilika skrev:
Jag vet exakt när det blev eftersom det kändes :)
KÄNDES?!?!?!

Vaddå kändes? När spermien nådde ägget eller när celldelningen började, när ägget fäster i livmoderväggen?

Hur lång tid efter att partnern ejakulerat kändes det att DETTA är ett "skarpskott" ?

/ kristel, imponerad eller något.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

När ettan blev till var vi hemliga och inte ihop så vi hade sex kanske 1-2 ggr i veckan bara. Slutade alltid i missinären då. När tvåan blev till ahde vi bara sex 1 gång den månaden och då lite snabbt bara.
När trean kom till blev det inte heller särskilt ofta och alltid i samma ställning Skeden om barnen skulle vakna så skulle det inte se konstigt ut för dem.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag vill i alla fall kunna minnas om det var i Sverige, hemma i huset eller ngn annan stans, hade varit kul att berätta det vid läge för barnet när han/hon blivit äldre :D

Till Er som kört med ÄL-test: Hur avläser man testet? Vad mäter det?
Hur skall man planera in "stöten" om man nu vet när man har ÄL?

//undrande:p
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

det var nog lite blandade ställningar, men jag tror att hon blev till på vår bröllops natt. helt underbart.
Hon var planerad det fick bli när det blev hade vi sagt.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Silverkedjan skrev:
Exakt :D

Säger som tidigare, det finns alternativa tillfällen och inget sätt att ta reda på från vilken laddning den till slut vinnande spermien kom :cool:
Exakt igen!

Vadå kände? Snacka om inbillning!
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Basilika skrev:
Jag vet exakt när det blev eftersom det kändes :)

Men hur vet du om att det tar sig, på vilket sätt känns det egentligen?

Jag har varit gravid 2 ggr och första som visserligen slutade i skrapning hade jag bara sex 1 gg på 6 månader och visste inte ens om att jag var gravid föränn jag var i v 11+2, jag kände inte av ett skit med den andra heller då jag upptäckte graviditeten i v 7, jag har haft mens som vanligt vid båda graviditeterna och allt har känts som vanligt.

Jag vet inte hur man kan känna att man blir gravid??? Fattar nada....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
375
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 798
Senast: Manji
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp