Hur blev Ert barn till?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur blev Ert barn till?

Basilika skrev:
Om vi hade haft flera intima umgängen dessa dagar (som vi gjorde våra två barn) kan jag ju inte svära på vilket av dem det var som hade tagit sig. Dessa dagar var det bara engångs, vilket det för det mesta är i mitt förhållande.

Däremot kanske det som känns är när kroppen är redo för att det ska ta sig, att alla förutsättningarna är rätt.

Du får helt enkelt pröva och känna efter lite mer och så notera resultatet i efterhand ;)


Nja, känner man efter för mkt, är risken också stor att man inbilliar sig att det är ngt, men att mensen ändå kommer. Klart man bli besviken ändå, men inte som om man skulle gått och trott att det var ngt i 2 veckor!
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Nu har jag inte läst hela tråden, men till skeptiker och andra så vill jag bara förklara min syn på saken...:p

För mig var det nämligen orgasmen som kändes annorlunda, det var något utöver det vanliga, även om det där med :banana: skedde rätt ofta...:o
Och jag gav mig tusan på att det var just den gången han blev till, älsklingsbarnet. Sedan kan jag naturligtvis inte lägga fram några vetenskapliga bevis för det hela, men det är därför jag tror på att man kan "känna" sig till när det hela händer...:p
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag har ingen aning om hur vårat blivande blev till. Enligt uträkningen för när den skulle ha blivit till var jag på semester och min sambo hemma :angel: :D :o
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

min pojkväns dåvarnde flickvän blev gravid på det första samlaget de hade (de var oskulder bägge två innan) de andvände kondom som sprack.
Hur sanslöst liten är inte oddsen för det?
(det slutade i missfall)
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

En kompis till mig blev gravid trots att de använde kondom, som sprack ifs, men då drog killen sig ur direkt. Dagen efter tog hon ett dagen efter piller men se det hjälpte inte! Dessutom skulle det vara en "säker" period. Nu har de världens sötaste lilla tjej!
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag har "kännt" varje gång.

Inte så mycket att det känns, mer som om man bara vet. Svårt att förklara.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag har också känt direkt svårt att förklara hur.
Därför vet jag ställningar och så med !
/Cetzy
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

jag kände ca 5 dagar efter befruktning med ettan för jag fick en hemsk klåda på blygdläpparna när de började blodfyllas:smirk:
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Ja, jag har full förståelse om man känner av befruktning dagen efter "inseminiation". Sen kan man ju lätt få för sig att man känner ngt som inte händer, om man ligger och känner efter under ÄL.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Det är ganska många som skriver att era barn inte var planerade (men välkomna). Användes preventivmedel men ngt gick fel med det? Eller hur gick det till?
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag måste säga att man får en underlig känsla innom sig när man blir gravid, det går inte eller är svårt att förklara.
Jag kände denna känsla när jag blev gravid med min son, det var liksom kändes lite extra den gången.
Nu går jag och väntar på min mens och jag tror att jag är med barn men jag vet inte till hundra procent men det känns som förra gången.
Ömma bröst, svullen mage, lite illamående, känner mycket mindre för att röka och så, jag tror att jag är med barn men vi får väl se.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Hoppas du väntar med att röka tills du är säker på att du inte är gravid.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Jag använde p-piller bägge gångerna, har nu gått över till p-spruta och det funkar bra.
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

1: I vilken ställning blev Ert/Era barn till?
Husker ikke, skiftet litt på det :angel:

2: Vart, sängen, hallen, köket, utomlands, jobbet ?
I Paris den kvelden han fridde til meg

3: Var barnet planerat innan det kom till?
Nei, var ikke det, men vi ble utrolig glade da vi fikk vite det i dag :love:
 
Sv: Hur blev Ert barn till?

Min sån blev till på tvättmaskinen
och min dotter blev nog till ute en sommar kväll
thithithi
jag har värdens snälaste barn alltid stolt över dem alldrig bråk mm
:banana: :love: :bump: :d :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
375
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 798
Senast: Manji
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp