Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hej igen alla glada! (Ni andra oxå såklart:p ) Nu tänkte jag en gång för alla reda ut detta med tatuering i svanken och om man ändå...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 439
Senast: fiafjupp
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått hem barnens dagis/skolfoton och kan ju som den stolta mamma jag är inte låta bli att visa upp mina änglar. På Mirandas bild...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 075
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Är vi nu, med vår underbara lilla dotter. Julafton blir........annorlunda i år :love...
2
Svar
27
· Visningar
1 870
Senast: Fullblod
·
B
  • Låst
Övr. Barn Utpumpad bröstmjölk håller hur länge, i kyl? I frysen?
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Blixtra
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi försöker ju få sonen att sluta med blöjor. Kissandet går jättebra och förrutom några små missar som såklart kan hända så säger han...
Svar
9
· Visningar
2 154
Senast: Tokmaja
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Vi firade julen med tjocka släkten som vanligt. Och som vanligt blev barnens morfar lite överförfriskad, dock inte otrevlig. När alla...
Svar
5
· Visningar
868
  • Låst
Övr. Barn När är det försent att göra abort? Kram Favina :bump:
Svar
1
· Visningar
974
I
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 19 och var på ultraljud nu i veckan. Har varit inställd på att inte få veta vilket kön bebisen har eftersom min läkare säger...
Svar
19
· Visningar
11 359
Senast: Boj
·
H
  • Låst
Övr. Barn Fundersam och orolig Finns det magiska gränser för vilken ålder mamman ska ha senast innan första barnet är fött?? Jag har hört vid...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 321
Senast: Carpe_Diem
·
  • Låst
Övr. Barn ..om Eksjö BB har någon hemsida med bilder på nyfödda bebisar??:confused: Har letat på Internet, men hittar inget. Tacksam för...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Vilya
·
  • Låst
Övr. Barn Pojkvännens syster åkte in till BB i 4 i eftermiddags:banana: De har fortfarande inte kommit något, men det är sååå spännande...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: replica
·
L
  • Låst
Övr. Barn håller på o inreder i bebisens rum (bf8 feb-06) nu letar jag efter några söta gardiner gärna med nallar el. likn på ngn som har tips på...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn En kompis föreslog att jag som nyss genomlidit ? en förlossning borde skaffa geishakulor för att lättare få knipmusklerna på plats igen...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Lupin
·
J
  • Låst
Övr. Barn Varför ska det vara så svårt att betala ut folks pengar inom en rimlig tid? Vad är det som får dem att tro att bara för att man är hemma...
Svar
12
· Visningar
1 703
Senast: Jossan
·
D
  • Låst
Övr. Barn Ang att det oftast trycks på att det är kvinnans kropp och kvinnans eget beslut att göra abort. Är det kvinnans privilegium att...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 067
Senast: Jane_Done
·
B
  • Låst
Övr. Barn När äntligen bloandet efter förlossning börjar klinga av, så har de j*kla stygnen gått upp på två ställen :mad: !! Blev ju klippt för...
Svar
16
· Visningar
6 173
Senast: No1
·
  • Låst
Övr. Barn bebisar föds ju med blå ögon men när ändras ögonfärgen ifall den nu ändras? är nyfiken om vår bebbe ska fortsätta ha blå eller få bruna...
Svar
5
· Visningar
7 011
Senast: Mustasukka
·
H
  • Låst
Övr. Barn När lyckan vänder till sorg. Idag hände något fruktansvärt för min brorsdotters mamma och familj. Mammans bror fick för en vecka sedan...
Svar
8
· Visningar
1 565
Senast: Carpe_Diem
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ja, då får vi se om mensen dyker upp den 17:e/18:e. Har haft typ mensvärks-känsla några timmar igår eftermiddag, sen var det lugnt...
2
Svar
29
· Visningar
3 092
Senast: Eina
·
W
  • Låst
Övr. Barn Nu kommer den när som och är livrädd. :eek: Peptalk tack.. säg massa positivt bra och lugnande om förlossningar tack! :bow:
2
Svar
21
· Visningar
1 946
Senast: ankic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp