Lååång tid mellan syskonen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lååång tid mellan syskonen?

Min bror är 7 år yngre än jag. Min reaktion då på att jag skulle få ett syskon var väl i stil med "jaså, varför då?". Jag var helt enkelt inte särskilt intresserad, varken under tiden mamma var gravid eller efteråt. Min bror fanns ju där, men han var inte så stor del av mitt liv för vi var ju hela tiden i så olika faser av livet, och jag flyttade hemifrån när han var tolv. Idag har vi en bra, men inte jättenära, relation.

Själv har jag ett barn och har inga planer på fler.
 
Sv: Lååång tid mellan syskonen?

Jag är tio och elva år yngre än mina systrar. Så jag har varit lite som ett halvt "ensambarn", kan man säga. Vi har ju inte lekt ihop och så i nån omfattning, eftersom de är så mycket äldre. Å andra sidan bråkade vi inte mycket heller. Min äldsta syster bor utomlands sedan 20 år, så vi ses inte ofta, men min andra syster och jag har bra kontakt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 819
Gravid - 1år Det får bli ett tillfälligt konto för detta. Jag gjorde ett positivt graviditetstest igår och jag borde vara väldigt tidigt gravid...
2
Svar
25
· Visningar
5 678
Senast: Skralt
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
61 930
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Fick ett MA i vintras som slutade i skrapning efter att jag började störtblöda en vecka efter cytotec(?heter det väl?). Då trodde jag...
Svar
2
· Visningar
902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp