Nu har det startat

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu har det startat

Lycka till nu!
Lite avis faktiskt!
Må lyckan vara med dig!
Må alla himlens änglar vaka över dig och ditt barn!
GRattis till lillkillen!
 
Sv: Nu har det startat

Grattis!! :D :banana: :bow:
Bilder! ;) Skönt att det gick bra för er!
 
Sv: En son..

Grattis. Det tar ett tag innan man inser vad man ställt till med men det är en himla skön känsla...! :)

För oss går det bara bra.
 
Sv: Nu har det startat

Lugn det kommer. Förr eller senare! Men det är ju när man kommit till bf dagen den riktigt seeeega väntan börjar :crazy: Men det kan börja när man minst anar det :idea: Du får väl färdknäppa lite ;)
 
Sv: Nu har det startat

frukanon skrev:
Lugn det kommer. Förr eller senare! Men det är ju när man kommit till bf dagen den riktigt seeeega väntan börjar :crazy: Men det kan börja när man minst anar det :idea: Du får väl färdknäppa lite ;)
Ja, jag försöker att inte bli stressad. Tänkte nästan anmäla mig till jobbets julmiddag den 20/12 bara för att inte bli besviken om jag fortfarande har magen i vädret då... Kanske ska gå på julkonsert på onsdag på jobbet också.

Sen HOPPAS jag ju att jag slipper vänta SÅ länge men man vet ju aldrig.
 
Sv: Nu har det startat

*knapplån*

Tack allihopa för era grattulationer, ni är för "goa" :love: !!

Ni som vill veta mera, vad vill ni veta? Jag svarar gärna!

Har tagit en del bilder, men har aldrig lagt upp bilder på internet, måste lära mig detta först! Bra fotosida? Kostnad?

Jag har fått reda på att jag är omodärn ;) . BM sa att jag var mycket trång i bäckenet och att vår son låg på gränsen för vad jag kan få fram (3150g), men att man på en högre nivå sagt att det inte finns sådanna problem som för trånga bäcken längre (besparingar).... Så inför nästa förlossning anser hon att det ska göra ett extra UL på mig sent för stt se storlek på bebis.

Desutom sa BM att jag var väldigt hård i mjukdelarna och frågade om jag tränade mycket, sa då att jag är ryttare, hon misstänkte detta.... Jag trodde ju att det inte skulle ha någon inverkan..


Lycka till nu ni alla som går i väntans tider och alla ni som har era små kottar :love: hemma!!
 
Sv: Nu har det startat

Ridningen spelar ingen roll om du kan slappna av.

Men det kan vara en smart idé att göra en bäckenmätning på röntgen nu innan det finns en ny bebbe i magen som man inte vill stråla.

Då får man exakta mått och kan planlägga nästa förlossning bättre.
 
Sv: Nu har det startat

Men Blixtra!!!!
Grattis:bump:

Vad duktig du har varit.
Älska nu din lille son för allt han är värd!

:love:
 
Sv: Nu har det startat

vad vi/jag vill veta? :D Allt såklart! ^^
Härligt med fler bukebebisar!
En bra sida (och SIMPEL!) är www.photobucket.com (gratis)
Bara att bli medlem och sedan ladda upp bilder bäst man vill ^^
Sen när du ska länka bilden hit sätter du bara

så ska bilden ploppa upp, photobucket har sådana smidiga rutor under bilderna där den koden redan är ditsatt så bara att kopiera därifrån och in där du vill att bilden ska visas..
Hoppas jag gjorde mig förstådd annars får du mer än gärna skicka pm så kan jag förklara utförligare :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 321
Senast: Fibusen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 812
Senast: alazzi
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 777
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp