Bildtråd igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd igen

bild003.jpg

Bilden är några månader gammal.

Har tyvärr inte tagit mig i kragen att lägga upp såå många bilder online, har bättre i datan. Och så ska vi scanna in bilderna från Studio Apelsin, de blev jättebra!
 
Sv: Bildtråd igen

Ja :love:

Det har han fått efter mig *s*.
Nä, men många säger att det syns att han är min son på just ögonen.
 
Sv: Bildtråd igen

jodå, hon föddes 27 januari så hon är 10,5 månad :banana:
Hon är inte still mer än en sekund på hela dagen ungefär, bortsett från om man lyckas få henne att sova *s* :rofl:
 
Sv: Bildtråd igen

Tigerlilja skrev:
Här är våran gos fia :love:
Lite småsur då hon inte fick tag i kameran, annars är hon ett enda stort leende från det att hon slår upp sina blå på morgonen. :D

IMG_0083.jpg

Åh så sööööt :love: Lycklig mamma ska du vara som har en sån liten ängel :D
 
Sv: Bildtråd igen

Fina bilder :)

Här kommer på mandalakis enträgna begäran en bild på blåbärssoppa.

Bakom skymtar Eskil 11 mån på väg upp ur matstolen :p

E1.jpg
 
Sv: Bildtråd igen

pigleton skrev:
När Mirandas kort togs var hon hos sin pappa så då kunde jag inte göra nåt åt saken, är innerligt tacksam att han åtminstone satte upp håret i tofsar. Dock är jag INTE glad på att han tog henne till frisören som klippte upp håret uppepå huvudet på henne så att hon fick det där spretet som blir ovanför tofsarna nu.
Och jag som just satt och tyckte att Miranda hade en så jättefin frisyr.
Så olika det kan vara.
 
Sv: Bildtråd igen

Men det är väl underbart! :love: attans så stor han blivit, men de ögonen lyser av lycka du... så det kanske var ok med lite blåbärssoppa. Tack och lov för dusch, tvättmaskin och galltvål :)
 
Sv: Bildtråd igen

Jo helt klart är det olika, och just på kortet ser det riktigt ok ut. Nu har jag vant mig och hår växer ju ut :)
Jag var dock helt förkrossad när hon kom hem utan sitt hår.
 
Sv: Bildtråd igen

:rofl: :rofl: :love: :love: :love:

Oj vad det syns att "jag vet att jag inte får kliva ur stolen så här men jag MÅSSSSSTE pröva i alla fall och om jag är riktigt söt så får jag nog inget skäll":love::rofl:
 
Sv: Bildtråd igen

Stå upp i stolen och gå i trappor:crazy: :crazy: - ni behöver en nanny:eek:! Hönsmamma, jag?:angel:

Vad lika de har blivit! Det är dina drag som syns i båda.
 
Sv: Bildtråd igen

Oh, pianobilden - alldeles underbar!
Jag kände plötsligt att jag längtade så efter er allihopa.
 
Sv: Bildtråd igen

Du fick bebisbrist menade du :) :idea:

Hihi, det var nog tur att du steriliserade dig, annars vet man aldrig vad som hänt i svaga bebissjuka ögonblick :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 611
Senast: Fraegd
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 428
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 023
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp