Bildtråd igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd igen

"Viktor är ju lite tandlös, han slog ut den ena när han var tre år och fick sedan dra ut den andra pga skador som blev när den första rök. Dock ser vi att tänderna kommer nu. "

Må vara tandlös men vilka ögon, den pojken kommer att krossa flickhjärtan vad tiden lider!
 
Sv: Bildtråd igen

Nej men säg inte så där... ska inte han vara liten och söt för evigt? ;)

Flera goa bebisar ser jag mmmmm :love:
 
Sv: Bildtråd igen

jag tycker Miranda va jättegullig med det spretande håret :love:

tänk va viktor har blivit stor! jag kommer ihåg när han va bebis och satt på bocken i hässlölokalen :D

kram från ex-hamrebarnet
 
Sv: Bildtråd igen

Allt går så där äckligt tokbra...:D Precis som för dig, nästan dåligt samvete när jag "klagar" över något. Det är bara ett enda stort tokflyt. Men det är lite otäckt vad fort det verkar gå... Jag är en av de få mammorna som inte längtar efter nästa steg i utvecklingen, vill ha kvar min goa, söta, lättskötta bebis läääänge än... ;)

Jenny
 
Sv: Bildtråd igen

*s* ja du... han växer, på längden iaf ;) ... just nu får vi se om han ska va med i Östhammar... han velar lite fram och tillbaka där *s*

Miranda däremot är totalt såld redan och tränar fana och stående så fort hon får chansen *s*
 
Sv: Bildtråd igen

Ja det där känner jag igen. Tycker Sara har blivit aldeles för stor redan. Hon var ju såååå söt när hon var 50 cm. Fast hon är söt fortfarande såklart.
 
Sv: Bildtråd igen

Stina var ju aldrig så där "bebis-liten" som några av de andra bukebebisarna, och hon har ju växt enormt! :eek:

Är nu nästan 60 lång och väger över sex kilo... En Heffaklump!:D :bow:

Jenny
 
Sv: Bildtråd igen

Oj ja då är hon stor. Sara var 57,5 cm och ca 5 kg förra veckan. Här är en till bild:

051208005.jpg
 
Sv: Bildtråd igen

*knapplån*

Så många söta barn! Jag blir helt sjuk när jag ser bebisbilderna! VILL OCKSÅ HA!!!!!!!!!!!!!:o :D

/Timsetim
 
Sv: Bildtråd igen

jaaaaaaaaaaaaaa visst är hon? :D :love: *stolt höna*
 
Sv: Bildtråd igen

:D
Timsetim skrev:
Kan jag inte få låna lite! Jag loooovar att lämna tillbaka henne! :angel:

/Timsetim

Jodå för just nu ser hon ut så här:
051209.jpg


Och låter "UUUUUäääääääääääääääääää"

:D :D :D

Nä, nu ska jag ta hand om henne istället.
 
Sv: Bildtråd igen

Här är våran gos fia :love:
Lite småsur då hon inte fick tag i kameran, annars är hon ett enda stort leende från det att hon slår upp sina blå på morgonen. :D

IMG_0083.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 611
Senast: Fraegd
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 428
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 023
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp