Sv: Fundersam och orolig+g-tester/sammanslagen tråd
Silverkedjan skrev:
Jag tycker det blir utmärkt om du väntar med barnanskaffandet tills du klarat en utbildning och har en examen. Det blir nämligen inte lättare att studera med en bebis i huset
Vi får se hur det blir.... Det kan tänkas att det blir en paus ifrån studierna och där att vi skaffar ett litet knyte....
Men som sagt det blir upp till oss att bestämma och inte du.....
Min sambo är det bästa som har hänt mig och han är underbar mot mig.... Han vet hur orolig jag är för hurvida jag kan ge honom det yttersta kärleksbeviset.....Men just nu har vi för mycket att tänka på i övrigt för att sätta oss in ordentligt.... men löser vi det på något sätt det ekonomiska, så är dagen för ett lite knyte inte långt ifrån. Visserligen skulle han klara hela familjen på sin lön, men det är ju inte rättvist mot honom.....
Hittar jag något vikariat eller liknande så får vi ser hur det blir framöver..... Mer tänker inte jag säga om detta....
Jag hoppas att du kan acceptera detta som jag skriver här!
Egentligen "skiter" jag fullständigt i vad du skriver här.... då du lägger dig i saker och tycker saker, utan att veta ett dugg om mig. Skulle du ha skrivit annorlunda här, så skulle det vara en helt annan sak. För vad har du för rätt att döma mig och ifrån gamla saker?
Jag hoppas att du får en trevlig jul och nyår och hoppas att nästa år inte blir som detta. För jag orkar inte ha med denna stämning här inne pga vissa inte kan ta det jag säger på allvar.
Nu hoppas jag att det inte blir någon knas diskussion av detta och att tråden försvinner pga det. Jag hoppas att ni som skriver här inne kan acceptera att detta är mina känslor, tankar och man kan inte ifrågasätta sådant och kalla någon med skev verklighetsbild osv....